Friday 2 May 2014

1 May- Selamat Hari Buruh

assalammualaikum.

dah masuk bulan mei..lega semalam dapat cuti..
Selamat Hari Buroh..untuk aku..
dan untuk omey ucuk ucuk..hahaha gedik!
dia kena keja semalam..
tapi xpala..double pay kan kan..
lega dapat cuti,
dapat kemaskan bilik..so baju baju kerja n rak tudung dah teratur..
huwaaa..gua manyak syiokkk oo..
walaupun lotihh nak mamfos..


rak tesco + colour box dapat la rak baju baru aku..
rak baju ni aku isi baju kurung n atas tu tudungista aku..
poyo..pakai tudung bawai ja pon..
rak baru ni menghadap katil..so best la..
malam malam baring boleh tengok terus..erm..nak pakai baju apa, tudung apa..
haaa..kan senang..baru pagi pagi xkelam kabots..
dalam almari sebelah tu dah macam hapa dah..
bila bukak pintu macam nak terpelanting baju..
baju baju aku mesti cakap " fuhh..lega dia ni bukak pintu..dapat la bernapas"
hahahha...tapi ni baju yang dah basuh..dah lipat..
yang xbasuh pon ada sebakul lagi.. pffffttttt..
nak letak mana lagi la pasni..hadoyai.....



ada ruang satas rak tudung so bolehla aku susun tabung ngan gambaq aku yang bajettt tuu..
ingat rumah baru nanti nak wat frame la pulak..
nak gantung semua keychain souvenir dari kawan2..
nak wat hiasan..sayang pulak nak simpan ja dalam kotak..berlambak..
thanks frenn.. =)



jeng jeng..
ni pulak handbag baru..wewitttttttttttttssssssssss!!!!!!!!!
hitam itu menawan..
best la..dah lama nak beli handbag hitam..
senang nak matching ngan kasut..
kasut aku kan banyak kaler itam..
yerla..xkan nak pakai kasut kaler cerah cerah..kaki pun hitam..huhuuu
muah muah kat handbag..!

No comments:

Post a Comment

ada nak komen apa2..silakan..