Monday 5 May 2014

Singapore - eps 2 (USS)

asslammualaikum
sambung balik album singapore..
hari kedua ni memang padat kat USS..tu pon macam xcukup masa
asyik terkejar sana terkejar sini


pagi tu brekpes murtabak zam zam yang beli lebih semalam..
makan kat dapoq Cozy Corner Backpackers..
memang muat muat betui la tempat dia..
memang ruang xdibazirkan langsung..
sebelah dapuq ada jamban.. errrr...
pastu ada plak lambang beer beer punya brand..
aku kan kampung..cerok punya..
kembang sikit la tengkuk..bila dengaq depa kata nak buat maggi kat situ pun melayang layang dah pikiran..
hahahhaha...



amboi anas..tau la lapaq..




ni turn kak sue plak..ngapp..
ct dan lagi peace..tolak 2 tahun..
lepas makan baru semanngat nak jalan kan..
jom jom..



camni la pemandangan kat depan pintu masuk uss..ramai gak kan..
tapi ok la..ni hari biasa..kalau hujung minggu lagi berduyun la..
pergi hari biasa best jugak..xpayah berebut sangat..
pastu kalau nak amik gambaq pun best ja..xdak la sangat background manusia lain..




sementara masih gebu dan jelita yang xseberapa ni..
selfie la dulu.. eiii..getik...
gambaq yang nampak gigi tu khas untuk omey..hahhaha..
ngapp ngapp!! gigi kuat makan ni..




tengok......
ni buat lambat..pastu ct n kak su dah buat muka..
sebab aku anas n fiza duk posing posing..
depa kalut nak masuk transformers..mana la kami nak tau..
so xpayah nak salahkan kami k..
len kali habaq la awai awai..kami kan jakun..




kak su ngan ct dah mana hala dah..
kami naik bertiga..its ok..hahhaha
panjang gila jugak nak kena beratuq naik transformer ni..
berline line..patut la depa kelam kabut..




kena pakai spec 3D..
best memang best..patut la orang nak naik kan..
bila transformer lari kena sedut dalam angin..beranginnnn ja muka aku..
bila kena tembak meletup, berhabaaa muka aku..
tapi masa transformer lawan atas bangunan tu memang aku pejam mata..
bukak pun curi curi..bila nampak ok dah xda atas bangunan baru sambung tengok..
aku ni nama ja duduk flat..tapi gayat taik kucing..




dah lepas bertempur..hehehehehe






yang kuning ni nama dia bumble bee..
aku baru tau sebenarnya..tu pon sebab masa masuk dia ada perkenalkan robot robot ni..
kalau x haremmm..sampai sudah aku xtau menatang apa bumble bee tuu..
aku ni cite transformer pon xpernah tengok..aku kureng sikit la cerita robot robot ni..


yang robot biru ni sorry..xsempat mentelaah..
tapi yang pasti semua posing kat bawah kangkang dia..hahhahaha
nak amik gambaq dekat dekat takut kena bayaq..
amik la jauh jauh..last2 tu la dapat..
dapat kangkang..hahahha




"woi, buat apa bawah tu"




"ish, apa ni hantuk hantuk"




"ini lagi ganas, sampai tembus"




"ok..adik duduk jauh sikit k..bagus adik ni'





selfie ngan transformer camni la..tulisan semua terbalik..

ok jom jalan jalan lagi..nexttttttttttttttttttt..tempat yang paling aku suka..
walaupon ada orang kata aku poyo sebab banyak gambaq kat sini..eh biarlaaa..
cantik apa..batu besar besar..aku lebih minat batu besar ni dari robot..
sebab aku pernah tengok movie the mummy ni..
kalau transformer tu aku xtengok..xsemangat la sangat..




ce tengok gambaq ni...
pastu banding dengan gambaq kat bawah..




hahhaha..tiba tiba!
ok kita ulangi terapi ini sekali lagi..





hahahhha...
sod ba roo..sabarrrlah sabariah..




teruja masa ni..
hati berkocak sambil dengar irama fadang fasirr..







masa ni kena jaga beg..
sebab coaster the mummy ni sangat dasyat..xboleh bawak anything..
lepas ct ngan kak su keluaq cerita pong pang pong pang..
kak su sampai ketaq lutut..aku apa lagi..
hahhaha..jangan harap la aku nak naik..
siap cerita unduq laju gila..ish..xnaik la aku..jadi tukang jaga beg sambil perati patung patung ni cukup la..




hehe..ni pon gua excited!!
sebab aku tengok cite jurassic park..so macam paham la konsep dia tu..
sekali lagi nak ulang, aku lebih boleh terima movie yang berunsur binatang ni dari robot..




rasa ralat sikit sebab aku nak beli t shirt jurassic park ni..
tapi macam duk pikiaq..nak ka xmau..nak ka xmau..
pastu xbeli.. =(

kat sini la ada game yang sampai basah basah kena bawak raincoat..
ada satu game tu nama apa xingat..
naik boat..pastu boat tu akan lalu kat dalam air..tepi tepi tu ada la dinosour..
so bila lalu air yang macam air terjun tu air masuk la dalam pelampung..
aku ginjat kaki..sayang pulak nak basahkan kasut baru..hahahha
lepas aku dengaq semua orang kata "abisla..kasut dah basah"
baru aku turunkan kaki..ahhahah...depa semua kata aku selfish..xkesahhh ponn..
mintak mahap ya semua..menjaga barang sendiri itu adalah hak masing masing..
jangan maqahhh...




kasut dah lencun..kena jemuq..
sian kasut homei kiter..




sebab kasut tadi dah basah..ni buat persediaan awai..
untuk persembahan erm.."lost world kot" kami 5 orang pakai baju ujan kaler kuning..
duduk satu line kat "spalash zone"
macam orang digi 5 ketoi..hahhaha..
cam biasak yang paling over yang angkat seluaq xbuk turun lagi tu la..
keh keh kehhh..


erm..nak sambung esok boleh dak..
xlarat nya nak pilih gambaq..
banyak sangat...


2 comments:

  1. HI...best blog ni...
    rm650 tu termasuk apa?

    ReplyDelete
  2. hye..rm 650 tu termasuk tiket airasia penang-singapore, tiket universal studio beli pakej skali dengan tengok dolphin n tiket snow city..beli kat groupon..termasuk jugak penginapan 2 malam dekat cozy corner backpackers.. =)

    ReplyDelete

ada nak komen apa2..silakan..