Thursday 15 May 2014

HARI NI ADA MOOD..

hari ni ada mood nak menaip..
2 3 hari lepas macam suammmm ja..
badan rasa xbest, pastu macam sakit perut xsakit perut..
pasaipa xtau..
mak aku lagi la..sampai demam demam..
kisahnya bermula ujung minggu lepas mak aku ajak pi umah kawan dia kat balik pulau..
dah lama xpi..saja la nak pi melawat..
kami sembang sembang bawah pokok buah papa depan rumah makcik tu..
blakang pokok buah pala tu sebelom ni ada hutan sikit..tapi baru ja tuan tanah tu tebang tebang habis..
ada pokok durian sebatang..senang nak ambik buah dia kata..
sampai umah makcik tu mak aku turun dulu..
rasa macam seram sejuk mak aku kata..
duk xlama lepas tu mak kata sakit urat plak dekat tangan..
balik tu punya la demam..heran jugak..
padahal xdak la keteguq apa ka..
alhamdulillah..lani semua dah ok..
=)

masa mak aku xsihat aku ganti mak masak..
hehe..so sekarang dengan bangganya mengumumkan..
aku dah pandai buat SUP DAGING!!!
hahhahaha...sup jer pun..eh rupanya senang nak buat sup..
ingatkan susah..campak campak barang ja..biar.........siap!
untuk aku n adik aku makanan orang sihat la...
masak padprik..nasib ada jiran tanam daun limau purut dalam pasu..
just "hello...i nak mintak daun limau sikit boleh?" "ok..ok...ambil laa"
hehhe..jiran cina yang sangat baik..
selalu bagi kat mak aku benih pokok n buah durian..sebab dia ada dusun maa..






rumak tok start duk reban dah..n hari ni bahagian dinding tu mungkin dah clear..
masa mula mula sampai tu aku tengok macam..eh..nak sedih sedih pulak..rindunya kat tok..
bila tok xdak semua berubah..bestnya kalau tok ada..
masa aku sekolah teluk kumbar dulu kalau mak aku marah aku balik la rumah tok aku..
sebab tok aku sangatttttt lah baik..xgangster langsung..senyum ja.. =')
kalau orang datang rumah tok aku xpernah la xberjamu..
biskut kering patsegilemak cicah teh o pun jadi la..tapi tu jarang sangat..
kurang kurang pon tok aku jamu bihun goreng..arrrr..rindunya kat tok..
nanti la cerita lagi pasal tok peah baik hati ni..





nyum nyum..sedapnya..maggi udang...
ni makan kat Ayu Mee Udang Teluk Kumbar..
kengkonon nak sambut mothers day la..hehe..kakak aku bagi hadiah baju..
adik aku bagi hadiah dapat masuk u..pastu dia belanja jco dunut..
aku?hehe..aku bagi kasih sayang..
oh sambung cerita maggi udang..terbeliak terbeliak udang dia..
tapi udang menyorok..ala...ada udang disebalik maggi katakan..
pasni dah pindah teluk kumbaq bolehla selalu aku makan..



hehe..gambar moto setempek ni motipnya..
member aku gitau..ada orang selalu tempekkan note kat moto dia pagi pagi..
peminat...hehe..aku gitau la aku pon ada..
siap i lebiu so much lagi..hahahaha..
tapi sebenarnya hati ini lebiu kat pemilik ex5 kaler biru..nombor plat KDP dot dot dot dot..
hehe..no plat kedah bak hang...



wewit..
manyak silau oo wa punya mata..
#myglowingface jangan puii sana sini ok..
assalam..

No comments:

Post a Comment

ada nak komen apa2..silakan..