Wednesday 10 July 2013

posa-day1

assalammualaikum..

posa x posa x?ececeh aku tanya lebih lebih ntah ntah aku yang xposa kan..haha..aku posa la kot..mai keja pagi ni aku nampak muka semua berseri seri ja.bercahaya.yala muka berpuasa.tambahan dengan amalan tarawih yang dah start semalam..best sangat.aku suka dengaq selawat ka apa ek orang panggil time selang selang 2 rakaat tu..tok imam jemaah semua memang semangat betui.termasuklah aku..walaupun duk umah ja.umah aku ni area bukit jambui penang.banyak gak la indon kilang kat flat sebelah tu..aku kadang p msjid suka gak tengok depa nya style.pelik pelik..pakai telekung tapi bawah seluaq pendek..tok imam tengok geleng kapla..pakai telekung elok dah waktu smayang..sudah semayang rambut merah..baju tdoq sexy plak tu..mak aji geleng kapla..xtau la nak kata.mungkin pesyen depa kat indonesia macam tu kot.so bila mai sini dah xrasa apa..haha..lagi 1 nak cam mak indon tengok la telekong depa.kaler nalek striking tu indon la tu..orang melayu xputih, kelabu,itam..jarang la nak kaler maler..hahha..dah dah..tambah plak pahala mak indon tu..cerita terawih ni berdasarkan pengalaman tahun lepas.tahun ni x pi lagi..hahha..apakah maksudnya?syhh..

cita pos kurma kelmarin dah setel..sok in shaa allah sampai lah ke tangan omey.apa reaksi mak dia kali xtau la.sebab mak dia yang akan terima.omey keja.saja aku lekat ailebiu atas tu pakai sticky note..hahahha..sori makcik..ai suka anak makcik..lallalalla

sambung cerita posa..

soq tadi aku makan nasi goreng udang..tengkiu mak..mak memang pandai masak.sedap sangat.petang ni hari pertama posa pun aku tau.mak aku mesti jamu lauk spesel..standard tiap tiap tahun camtu..hari 1st salu mak buat nasik ada kaler..nasi tomato,nasi briyani,nasi minyak..untung duk ngan mak kan..tapi ujung ujung posa mak aku dah malas..hari last tu kompom beli ja..sebab mak aku dah bz nak buat lauk raya..

sejuk ja badan ni bila xkunyah kunyah..mata berat..
jom layan lagu raya..
hattan-selamat datang sayang..

No comments:

Post a Comment

ada nak komen apa2..silakan..