Monday 1 July 2013

Duit PRU-13

Assalammualaikum..Alhamdulillah
hihi..rasa nak nyanyi duit den bortingkek tingkek
duit den bortingkek tingkek...waghihhhhhh...............



duit untuk kerja pru13 ritu dah dapat
so semua yang kerja tungkus lumus tu leh la p amik
bila dah dapat duit ni baru rasa berbaloi penat seharian kan
mental fizikal penat skali k
fizikal pukui 5 pagi aku dah keluaq rumah nak p dewan masyarakat penyayang..terpaksa amik jalan jauh sebab takut aku nak drive sorang lalu kot bukit gambir.pastu lalu plak kot hospital yang lorong tepi tu ke laluan bilik mayat hospital pulau pinang
no choice okey..tu je jalannya
seb baik la otw tu depan aku trak polis nak p tmpat yang sama
sambil drive control cun la wei..standard ar anak dara control cunn
jangan dengki hahahaha
masa tu plak hujan renyai2 tapi viper laju.semata mata nak pastikan abg polis tu nmpk aku yg tgah control cun dalam keta
perangai xleh blah betoi
dari segi mental plak menyampah tengok pihak pengundi yang xsebulu ngan aku
bwekk..bekerja dengan telus so buat muka tahan
5.30 pagi sampai 9.30 malam aku bertugas
bau toksah kata la.macam mamak nasi kandaq dah

kerja aku masa hari tu celek ink
KTM aku memang berniat nak bagi kerja senang ja untuk aku
sebab aku dh mai untuk siap tempat mengundi sehari sebelum tu n aku teman dia p amik peti pagi tu.hehhe..
dia bagi aku untuk pegang pembaris tu je jolok jolok kertas undi
tapi aku xmau.aku cakap aku pompuan segan la dok tengah tengah
so aku kata aku nak celek ink
dia kata ok
tapi alasan sebenaq aku memang peghak ngan ink tu
leh pegang tangan yang ensem2 tu lama sikit
(tapi pakai sarung ok)
ada yang aku suka aku wat cantik cantik ja..ehemm
yang lagi cerewet nak sikit la..apa la
aku celek banyak
yang lap ngan tisu aku celek double..hahaha
ada plak sorang pakcik ni aku celek atas bawah.jari dia kan besaq aku pusing pusing la tengok lebaq dah aku celek
pastu dia tanya "awat hang buh banyak sangat, pakcik tengok dalam tv depa calit sikit saja"
haaa mampoih..satgi dia tenyeh aku ngan ink tu naya
aku cakap "dak aih..memang macam ni prosedur dia"
pakcik tu wat muka pelik.aku terus wat wat sibuk
aku buh banyak bukan apa t masuk plak dalam tb ka kata ink senang cuci cepat hilang.
tanya mengundi kat mana.sapa tukang calit tu
sapa sapaaa
aku jugak..
so aku amik langkah berhati hati..gud job noryda
berkhidmat untuk negara kan
lama aku xmelalut mula la nak taip panjang2 sampai orang boring nak baca
ok stop it..
juz nak update duit spr dah dapat
againnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
duit den bortingkek tingkek
babai


No comments:

Post a Comment

ada nak komen apa2..silakan..