Tuesday 2 July 2013

gempa lagi..komtar goyang


grrrr...
gempa lagik..lagik lagik gempa
sesungguhnya Allah Maha Mengetahui
tadi dalam pukui 3 lebih aku turun kat bilik ct
tiba tiba munesh atau nama glamer boy tanya
"wei rasa gegaq x?"
haa..cam tu lah intro topik ni..
first time aku keja kat komtar n rasa gegaran
dulu selalu tengok kat tv ja bila komtar bergoyang semua lari turun bawah
now aku feel sendiri
komtar ada 60 tingkat.tapi opis aku tingkat 23 ja
tu pon leh rasa..kalau tinggi lagi xtaw la
tapi kali ni semua cam still blur blur xda yang turun pon
selamat lah lemak aku kan
sumber yang boleh dipercayai kata ada gempa bumi kat sumatera.
tapi amaran tsunami belum dikeluarkan
hohooo..mintak simpang
waktu menaip ni aku dengaq siren bomba
mai nak tengok struktur komtar
mintak mintak la semua selamat
aminnnn
_____________________________________________________________

No comments:

Post a Comment

ada nak komen apa2..silakan..