Wednesday 17 July 2013

Cinta Butakanku - PHOMEA

Tak pernah ku duga
Tak pernah ku sangka
Engkau membuatku jatuh cinta

Engkaulah wanita
Teman di SMA
Yang merasuk dalam jantung kalbu

Cinta itu butakanku
Mengalir dalam jantungku
Tak bisa aku hidup tanpa dirimu
Cinta itu butakanku
Mengalir dalam jantungku
Tak bisa aku hidup tanpa dirimu

Malam minggu tiba
Terasa berbeda
Senangnya ku apel ke rumahnya

Engkaulah juwita
Bunga di SMA
Yang merasuk dalam jantung kalbu

Cinta itu butakanku
Mengalir dalam jantungku
Tak bisa aku hidup tanpa dirimu
Cinta itu butakanku
Mengalir dalam jantungku
Tak bisa aku hidup tanpa kasihmu

Cinta itu butakanku
Mengalir dalam jantungku
Tak bisa aku hidup tanpa dirimu

*lirik lagu ni bunga di sma..baru aku tau.salu aku nyanyi bunga di smr..dah la nyanyi xbetoi pastu tipu adik ngan kakak aku plak kata smr tu sekolah menengah rendah.adik skolah lagi kena la nyanyi lagu ni kat awek..(cakap dengan muka konfiden gilos)..kakak ngan adik aku pon percaya..hahaha kesiann

No comments:

Post a Comment

ada nak komen apa2..silakan..