Wednesday 9 October 2013

Telur Di Hati

aku baca blog bicikut

diet -ad- kena more protein, 20 n below carbo, no sugar

so aku terai

ni menu teloq pebret yang aku suka.



3 biji telur buang 1 yolk + suku bawang cincang + blackpepper



2 biji teloq 3/4 -beli kat kedai mamak mutiara depan komtar



3 biji telur buang 2 yolk
ni bawak bekal.masak pagi pagi
orang rajin kan.xleh kata pa.


start stop nasik ni berat aku turun 2.5 kg
n xnaik balik ke asal
ok lah tu kan.semalam terrrrrrrrrrrmakan bihun goreng sikittttttt.
sapa suh mak aku letak atas meja.
nafsu kuat dari iman.ngapp jugak la kan
pagi timbang still ok..xcecah 999 tu

semangat semangat..aku kan fara breep breep lisa phuii phuii

2 comments:

  1. macam sedap je menu diet tu..huhu..jgn lupa selalu jog.

    ReplyDelete
  2. huhu..betol betol! baru fit cam sir nick (^_~)

    ReplyDelete

ada nak komen apa2..silakan..