Monday 7 October 2013

Perkembangan Terkini

naik bas mini, minum ayaq sarsi
berita terkini, hiburan sensasi

hye hye hye..
waaa..bajet retis dalam tb sangat.sori sori
ai sekarang ni kurang tenaga.sebab ai tak makan nasik..hahahhahah
cakap jela nak bagitau orang hang tu tengah diet..
apa susah kan..ok la ok la..aku umum..
weh semua...aku on diet!

mesti ada yang mencebik muka.or whatever
muka hampa hampa punya pasai la(peace)
aku try AD..hahhaha..menyampah gila..nak shotpom shotpom plak.over!
aku setat terai ni minggu lepas.makan teloq teloq teloq
ayam daging ikan (goreng / sup)

selama beberapa tahun berat degil aku xpernah turun..and ni pestime..turun la sekilo sekilo
ok lah bagi aku..rasa gak jarum tu reverse
hurm..harap kuat la semangat aku..harap orang tu pun terus jugak bagi semangat
(lambai lambai kat orang comey tu walaupun dia xbaca)

aku jugak dah buat picture sebelum..untuk nak kepit bersama picture selepas
macam dalam tb / majalah tuuuuuuuuu
hahhahaha...over lagi skali
kalau aku berjaya diet sampai boleh lambung lambung aku update lagi yer.
jangan jadi pak guard plak tunggu entri aku..banyak lagi keja lain kan

tata titi tutu

3 comments:

  1. ida lambong vs mael lambong = emma maembong

    ReplyDelete
  2. mengade-ngade.... nak tgu approve pulak komen ni ponnnn.. retis sgt hg ni. hahahaha

    ReplyDelete

ada nak komen apa2..silakan..