Monday 21 October 2013

Menggamit Memori


rinduu rinduu rinduu

huhh..xda ungkapan boleh gambarkan rindunya masa zaman skolah dulu..sabtu baru ni aku pegi kenduri budak skolah aku.sebelum ni lau budak teknik kawen xpenahnya aku menghadirkan diri.ni salah satu sebab aku pegi xberapa nak sengkek pastu kenduri tu betul betul depan sekolah teknik kerian..kira sambil makan kenduri pon boleh nampak sekolah la..lepas lepas rindu.


aku sekolah sini form 4 form 5..zaman baru terhegeh hegeh nak besaq..1st time plak pengalaman duduk asrama..yang kena buli dan yang membuli..semua ada.cukup rasa.
best!



tahniah aisyah + syafiq
sory terpijak kain hang..patut rasa tebal je tapak kasut aku



perasan x kenduri dah xmacam ada orang..pukul 3.30 kot aku sampai.awal tu selesema.macam nak pegi xnak pegi ja.pastu lagi sebab terlambat aku pegi kamunting..hajat nak kutip budak sorang ni.




dayah reput..aku dah set nak amik xjadi pegi plak..
ekspress ipoh tepeng dia pukul 4..nanti lau pegi kenduri xsempat nak balik ipoh.
aku saja singgah gak kamunting nak tengok betul x dia ada kat stesen bas.hahahha..
bukan boleh percaya sangat.
sape kenal tawu la..ampun dayah



kesian plak dia datang dari kampar semata-mata nak bertenggek kat kamunting tu.
melawa plak sorang sorang..siap beg sangkut kat lengan.
dulu kitorang sama kaler..tapi semenjak botok aku ni bertambah.cerah la sikit..kuikuikui




makan laju laju kat kenuri esah sebab nak snap snap pic kat skolah..
memori la sangat kan.nak ujan masa tu.esah pon nak blah photoshoot..so aku xrasa berdosa sangat la pegi kenduri sat sangat.



semua konvoi myvi..hahahhaha..ini ja yang kami mampu.
ana dah macam makcik makcik dah.. hahha..xpa..apek sayang..


ana "wei nak letak mana anak aku..nak amik gamba ni"
aku "mak aku dalam keta..letak la"
ana "larat ke mak ko nak dukung budak bambam ni"
aku "boleh boleh"
ana "haah, mak ko dah biase..ko dulu pon camni kan"

hahhahah kojaq ana..



gila puas rasa bila dapat jejak kaki dalam sekolah balik.


nih la dewan aku amik spm.dulu beriya xsabar nak blah..sekarang xsabar nak kembali



ni pandangan dari asrama jauh ke sekolah.besaq sekolah ni..tapi student ciput.



pandangan dari bangunan pentadbiran ke asrama pulak



surau tengah renovation..tempat ni la banyak ajaq aku mengalimkan diri jugak.
nak masuk maghrib zikir ramai ramai kat koridor.



bangunan bengkel..


bengkel kimpalan lanjutan.



ni blok untuk budak teknik.meki ngan perdagangan


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

cakkkk!!!


jom layan gamba mummy dhiya n the gang plak..






mummy dhiya ngan auntie nad
kasut makcik makcik dah wei..hahhaha



saja nak snap ngan background tangki.
sekolah menengah teknik kerian ------ kolej vokasional kerian



student tua.


thanks apek tolong snap pic kami.



menyerlah sangat la body ngan baju biru tu..menyampah!



eh..dhiya ni body macam acik la..
babai dhiya bambam.
ingat tau mummy dhiya pesan..jangan ikut jejak mummy daddy.dhiya kena masuk mrsm.
taun depan kita jumpa lagi kat kenduri auntie nad.


No comments:

Post a Comment

ada nak komen apa2..silakan..