Friday 25 October 2013

My Birthday Wish List















posto posto



hari lahir anakanda bakal tiba tak lama lagi, so harap boleh prepare hadiah.















my birthday wish list



1.KEK
Haruslah setiap birthday ada kek..aku ni bukan lah gila kek sangat.tapi bila datang time birthday ja mesti tekak nih gedik gedik nak kek jugak..aku kan kuat pengaruh tv.so taun ni aku nak The Red Velvet secret recipe..tapi lau mak aku nak wat ok gak..leh main main icing.


2. BIRTHDAY WISHES
Hehehehe..gediks sangat tau! wishes pertama dari mak or family..tu pon kalau mak aku ingat.hehe..kadang mak aku tanya "hari ni ka hari jadi hang?"..ayoyo..wishes kedua terpenting dari omey usyuk usyuk..kalau dia xwish boleh wat hilang mood sehari gak la..


3.SPORT RIM
Keta aku lani pakai rim free jaa..nak tukaq sport rim ngan tayar mau 2 ribu..so lau ada sapa sapa nak sponsor sila inform..jangan memalu..


4.HANDBAG
Ni pon salah satu kegilaan aku..suka sangat ngan handbag..kadang tengok galas lintas lintas depan cermin jadila.nak beli xmampu..dah bosan la pakai handbag grey tu ja..baju kaler apa pun handbag aku grey..baru ni aku da tengok handbag satu kaler maroon..nak beli..tapi kalau beli kena datang keja naik bas plak.


5.DSLR
aku kan perasan cun..suka snap snap snap..takat camera hempon xbest la..zoom jadik kembang..xkretip la.so aku nak mentang ni satu.tapi mahal...erm..xka kena hutang courts memot kot..xmau la..kang mati tergantung plak.


6.HANDPHONE
sekarang aku pakai hempon nokia bodo n BB9900 yang dah gelong..aku nak hempon yang ada android untuk download game.pastu aku nak instagram..aku xda insta oke..macam ketinggalan zaman kan.pastu aku perlukan hempon yang ada camera depan.memudahkan aku amik gambaq mulut itik.

7.SET KECANTIKAN
Nak loreal atau simply Sity..dari cleanser sampaila ke liftik ngan celak mata semua tu..ada sesapa nak sponsor?


8.BOTOL AIR
Nak brand Tupperware atau Herbalife ja..nak yang besar.nak kurus kena minum air banyak kan..so kena la botol air cantik cantik.baru bernafsu untuk minum


9.CHARGER USB
charger dah mengelupas..nak yang baru kaler pink boleh tarik panjang panjang


10.KAWEN KAWEN
ini sapa pun xmampu bagi..jodoh tu Allah tentukan.hehe..hai omey..



gaji 25hb..bithday 10hb..demand..pensan!!

No comments:

Post a Comment

ada nak komen apa2..silakan..