Thursday 30 January 2014

nak bercuti dah..

berat otak aku.macam macam kena semalam.
penatnya nak layan perangai manusia.
tapi memang dah hidup pun dikelilingi manusia kan.
mengadu kat omey mula2 dia kata xpaham.
jenuh aku taip mesej punya panjang.
dia komen "awak rilek tau.layan ja.manusia kan"
ok...tu ja.omey ni bukan pengkaunseling yang bagus.


apa pun kena buang semua problem.
sebab aku nak bercuti dengan bahagia sabtu ni.
nak pi langkawi..
teruja sangat.ni festime aku nak pi langkawi tau.
macam memalukan pun ada kan.bukan duduk jauh.penang ja pun.
tula.dulu kecik kecik family semua pi aku kena tinggai.
baby lagi.susah nak bawak jalan mak aku kata.
sampai hati.





hari ni duk sorang sorang.semua staf ada perjumpaan..
"ko ade" "xde..aku jaga konter!"
phewww..
selamat bercuti untuk aku.
dan selamat bersalin untuk kakmimie.
smile~~

No comments:

Post a Comment

ada nak komen apa2..silakan..