Tuesday 7 January 2014

memory card hang jebat!

memory card rosak.
aku nak bukak kat hp xleh.memory card kena repair.
bila tekan repair..tettt loading. memory card repair failed.
memula gabra jugak.
gambaq omey ada dalam tu banyak.
sebelum ni pakai nokia.
pastu moved semua pics pi blackberry jadi camtu.
mesti ada virus.
sib baik cocok kat pc semua ada lagi.
tu tandanya ada jodoh.hehehehee.
rasa nak sepak sepak ja memory ni tau.suke usik usik ai.

tapi yang aku nak upload ni bukanlah gambaq omey.
gambaq kenangan masa pesta pulau pinang 2013.
lepas upload baru setel nak cuci tangan.
boleh delete.
memory aku berat kot.tu hang..
hang apa?hang jebat.kuikuikui..


artis jemputan..aisunam
aku pun cam xsure apa motip abang skirt tu..
ka aku yang ketinggalan pesyen?sukatilah..janji abg bahagia..peace abg.


hahaha..nie bukan member kak limah ok.
ni group rock kapak mana ntah.datang konvoi siap naik bas.
perghh..sepanjang konsert otai otai rock sejati,massa, putra malam tu..depa ni asik duk retuk kepala ja la.
sudah sudah tu berbaris keluaq..aku tengok salah sorang tu duk pegang kepala.
aku tanya "pening ka?" "haah, pening laa"
hahahha..tapi memang real la terasa macam dalam cerita rock tu.
que ngan khir rahman mungkin bz kot.tu xmai.


hihi..ni masa hyper act mai pesta.
eh.toi memang kumpulan hyper act ek?aku xtau plak.
yang aku tau dia main angklung.pastu masuk af.pastu tersingkir main angklung balik.
tapi toi macam..........erm.xmo cakap xmo cakap.
aku suka ronnie.n abg deejay sebelah tu.pull stop.


ni antara gerai or barang hot gak masa pesta.selepas karpet.
dengaq kata lagi murah dari padang besaq masa last last pesta.fuhh..sib baik sendat ngan body aku.
2014 kan fifa..eh betoi ka?hentam ja la..ala yang kat brazil tu.
yang bola 4 tahun sekali tu.haa..tula punca jersey laku.


macam biasa..penutup konsert retis n malam ambang tahun baru.
xpdc..fuh..berduyun duyun mat rempit muncui.
tiap tiap tahun xsempat tengok.sebab ujung ujung pesta aku sangatlah bz.


eh tadi dah ujung.ni depan balik kan.hahhahah.lantak la.
peminat setia zamani.sanggup woo mai pesta lepas balik keja.
kak wan n cik maizan. kak wan senyum puas n cik maizan malu malu.tu ajak kak wan teman amik gambaq..hehehhe..


lagi sorang peminat tegar zamani.puan zarina.huhu..kak ana tumpang bagi balance gambaq.


fiza si tokey tudung..hihihi


as n zamani..siap ginjat ginjat as ni tau.hamboi.


hehe..paling over kan..apahalnak berpeace peace..
nak kurangkan umo la tu..
hehe..kalaula aku boleh sedekah isi ni kat zamani..amik la.free ja.
perasan x mamat stokin adidas tu..alahai kaki ginjat jugak..nomei nomei die tu..


hahahha..again.
manusia yang suka paksa retis angkat peace.
eh orang kata rapat pic ni aku n ronnie.
ronnie yg rapat dulu ek..pastu aku pun xnak la beralih.takut ronnie sentap.
lalalallalalalalla...


nih la keadaan moto masa malam last pesta yang ada konsert xpdc.
kan aku dah kata.mat rempit mai mana xtau.
mat rempit ngan rock kan xdapat dipisahkan.

kak ilah sua borang lhdn nk update dalam kew320.
nak isi sat.


No comments:

Post a Comment

ada nak komen apa2..silakan..