Tuesday 21 January 2014

EKSIDEN KECIK

hihihihi..ni nama nya penyakit sendiri cari.
15hb baru ni.
aku pi renew road tax.
lepas renew insurans dekat takaful gelugoq tu.
ingat teruih nak pi renew road tax kat pejabat pos gelugoq.
ala dekat lorong nak masuk taman tun sardon tu.
sapa duk penang tau la.lau duduk keyel..hurmm..
pandai pandai la agak.

bawak slow2 ja sambil ushar parking.
penuh pulak.
aku masa tu dah la xberapa nak sihat.
suk sok sek sok sek sesema.
nak menitik nitik ja ayaq hidung.rimasss..
so nak cepat ingat nak parking luaq ja la.
park tepi parit.
sambil drive men mesej ngan omey.
mesej ja k.tarak kol kol.boipren pelik.
masa aku masuk parking ok ja.masa reverse nak perbetui parking tudia.
"krokkkkkkk krokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!"

haa..batu ajaib apa xtau punya besaq ada bawah keta.
heran bin ajaib jugak la aku.
tadi masuk ok.bila masa plak batu tu mai kan.
aku tengok orang duk tunggu bas tepi tu duk tengok keta aku dah..
muka depa pun macam uyooo..
aku xsedap hati.

pastu aku drive pi tempat len.
nak keluaq depan tu malu.
biaq keta hancuq.jangan tuan keta keluaq.
nanti orang cam muka.hahhahaha..
tengok tengok keta aku dah camni.







sedihnya....
teruih xmau mesej omey.
baru minggu lepas aku pi tambah buh spoiler.
bajet duit pesta boleh la nak pi tukaq sport rim.
abeh sempoi la.
dalam pulau pinang myvi aku la paling lawa kan.
punah semua!

aku pi tanya kedai ketuk.
550, 700, 480.
tu paling murah.
hurmmmmmmmmmmmmmmm.....
xpala. mungkin rezeki ni xdak.rezeki lain plak ka nak masuk.
setiap yang terjadi pasti ada hikmah kan.
motivate diri sendiri.huhu.




=)

No comments:

Post a Comment

ada nak komen apa2..silakan..