Wednesday 8 January 2014

Pengaruh Western..

haha.
tajuk xbley blah.western la sangat.
english pon yes no yes no ja.
eh..thats not your problem okeh.

rabu dah rini..hihuuu.
xsabar nak jumaat.
tapi lau jumaat pon kenapa kan.
aku dating ka?
fuyoh! jauh sekali.

eh terbukak lagu viva poreber tadi.
so terkenang zaman dulu dulu.
masa tu aku sekolah menengah.
ala xnengah mana sangat la.
agak dalam form 1 form 2 camtu.
masa tu hot la.retis retis barat.
so kalau hang ketinggalan memang erhh..
terok.


eh..dah bagi besaq kembang la pulak.
tapi mesti kenal punya kan.
backstreet boys..fuyooohh fuyohh (macam orick-aspalela)
aku start tau pun lagu i want it that way ni.
masa ni aku form 1.aku dengaq kat ntv7.
ala..dlu ntv mana da gambaq lagi..lagu lagu vc ja kan.
masa tu tengah iron kain sekolah.bukak iron no 6.
pastu lagu ni keluaq.lari sat pi tempat tv.habis melayan 1 lagu.
angkat iron pap letak kat susun kain.yala.kalau iron kain sekolah mesti start dari susun kan.
aku pi sekolah pakai jenis kain licin tu.berlubang wei.bentuk seterika plak tu.
hah sudah..masa tu pukui 12 kot.sekolah petang.kat umah sapa pun xdak.
kain satu lagi basuh.kalau xpi sekolah nanti mak aku balik kena marah.
xboleh xboleh.kena pi jugak.amik peniti then pin pin tutup satu susn sampai ujung.bawak la aku pi sekolah sampai 10 jarum peniti kat kain.
hahahah..backstreet boys punya pasai.
hampa buat lagu dapat duit.aku dengaq lagu dapat malu.
ciss.


hehe..apa ke ja dah nya..
ini pun pesyen ea..
ok fine..
nak suh omey posing camni gak la.
baru rare..

 nih plak..
spice up your life!!
spice girls..wehuuuu..
lagu depa memang gila gila kan.
rasa nak hentak hentak badan.
aku paling suka victoria.
beckham pon suka dia.hehe.apa kena mengena ngan aku kan.
aku suka sebab rambut dia cantik.
orang putis kalau rambut itam memang cantik kan.
tapi kalau orang itam rambut putis??
ngeri sangak!


baby bye bye bye bye bye...!
sebut n'sync terbayang budak sangkut sangkut kat tali tu kan.
xpun yang jadi kecik dalam supermarket tu.
n'sync pemes jugak.tapi sat ja.
lepas justin keluaq solo teruih kemana mana kan.
masa ni justin la macam havoc havoc.
sampai britney pon sangkut.
aku xminat.aku suka yang kanan sebelah justin tu.
apa nama ntah.tapi dia terserlah masa vc this i promise u.
yang lain lain lagi aku xmik tau.they oll is xensem.


westlife..sebab apa aku letak last.
sebab ranking bawah dalam hati.
lagu depa macam so so jugak la.
so apa kan? entah.
tapi aku suka uptown girl ja.
yang lain tu ok..boleh layan.
macam orang kata.boleh la dari xdak.


salam rabuan's..

No comments:

Post a Comment

ada nak komen apa2..silakan..