Monday 27 January 2014

dart-melake!

hye.
aku baru balik melaka.
join dart tournament - utem.
atas jemputan.wahh..tu memang xboley blah kan.
rasa over sesangat!

lama dah pergi melaka.
last pegi pon masa darjah 4 dulu.
join rombongan che kiah sekolah
so bila dapat tau ritu nak pergi melaka.
melonjak lonjak la kan.
walaupun kena keluarkan duit untuk hotel n yuran dart
its okeh.setel.
aku kan duit tengah berkepuk kepuk sekarang.

pergi jemaat pagi.
naik kereta jabatan.
famy n razin wakil bogsu ja 'A'
aku n yana wakil bogsu ja 'B'
gentar gilak dengaq nama team.
hahahahaaa...

sampai dekat melaka dalam pukul 5 camtu.
pastu baru tengah try try baju ngan yana.
malam ni nak pakai baju apa ek jalan jalan.
pastu famy cal "jom jom pi utem..tengok tempat"






hehe..amacam? skema pulak aku rasa.umo tambah 3 tahun.
masa ni kat utem dah.letih gak.tu muka redho tu.dalam surat tulis pertandingan tu buat kat Dewan Jukebox.sampai sana tanya pak gat. pak gat pun cam blur. eh? "dewan jubox??" xpernah dengar pon.pastu yana tanya plak kat lecturer.lec tu pun macam pak gat tadi..pandai pandai ja penganjur tukar nama dewan.hurmhhhh..



balik dari utem,singgah makan asam pedas.
memang sedap la asam pedas melaka.gambar xda.
aku rasa cam amik.tapi entah.cari xjumpa pulak.





orang laki xmau naik bot.so suruh depa drop aku ngan yana kat sini.
ingat banyak lampu.tapi xbanyak pon. certain tempat ja happening.
harga bot RM10 with IC.. kalau indon aku xsure berapa.




berebut jugak nak naik.sampai aku tolak budak budak.
hahahha.aku kat mana??
aku ada sebelah drebar..hihihiihiihihii




Jambatan Hang Tuah.
banyak lagi la jambatan jambatan n scene tepi tu masa naik bot.
xsempat aku nak snap sebab aku sedang sedap menikmati pandangan sekeliling.



Kincir Angin.
yang ni depa buat serupa sebijik macam yang asal.over pulak aku.
kalau orang selalu pergi mesti cakap.eleh dia ni.ni pun nak cerita kan.
eh lantakla.




abang / pakcik drebar bot yang aku bayang ala ala omey bila tua nanti.
sebab tu berdiri sebelah kan.poyos sangat.
huhu...kalau omey tua nanti camni ok jugak.rambut sama dah.pendek pon sama.
so sapa sapa yang xtau camana muka omey silalah bayangkan.



cantiknyaa...tapi tengok dari luar ja.xmasuk pon.masa ni nak terkencing sangat sangat.
terbayang toilet Hard Rock.xkan nak masuk semata-mata nak tumpang toilet kan.kena halau pulak nanti.
tahannn..tahannn..



posing sambil kepit.hahahahahahaha
gitar lagi tinggi dari aku.cayalah!



 depan sikit dari Hard Rock tu Jonker Walk.
banyak la barang barang souvenir boleh shopping.
tapi kalau makanan banyak chinese yang jual.aku xyakin.
yana beli ais krim coconut.aku nampak pon macam sedap.rasa cam nak jugak jilat jilat rasa kan.
tapi tengah kepit lagi so.xjadi la.toilet tetap xjumpak tau.
merana aku.nasib baik xjadi batu karang.




Beca or Lanca.
whatever la kan.aku xteringin sangat pon.
ala Penang pun ada benda ni.cuma yang dekat Penang kalau drebar dia xla tough macam ni.
tek pit tek pit ja.hahahhaha..congrats Penang!
kalau xtau apa itu tekpit.sila pm saya =D













eh pukul 5 dah.
sok la ek sambung eps2.
babai.





No comments:

Post a Comment

ada nak komen apa2..silakan..