Tuesday 6 August 2013

nak raya dah..

halo halo
assalammualaikum

wah lama berenti mengapdet..ingatkan dah pencen kan..hehhe xla kelam kabut sikit akhir akhir musim ramadhan ni..banyak aktiviti berpekdah..yang xberpekdah pon masih ada..don wori k


hah tengok..3 ari berturut2 punch card baru aku lambat..hoih xtau la..makin ujung ni makin liat nak bangun.lepas soq pon makan sikit basuh pinggan aku bummm balik..rasa empuk gila katil tu..nak kata tilam baru lama dah.ke badan aku yang empok??

nak nak raya ni banyak keja kan.bilik aku tu bawah katil kalo xraya xberubah la tempat..so bertapok tapok la habok bawak tu..tu yang wat nyenyak kot kan..dibuai debu debu..cerita sal bilik hurm..beriya aku ngan nak cat la.ubah perabot la apa la..tapi lusa nak raya haprak satu apa pon xjalan..cat tu aku beli minggu 1st posa.usung pi balik pi balik dalam keta.pemaleh toi

semalam duduk seblah adik..sendeng sendeng dia.pastu aku tolak bahu ke bahu
"adik nak duit takk!"
adik aku angkat angkat kening..ewahh..bajet ziana
"berapa?"
yess..ada respon positip..bagus la budak skolah zaman skang.pandai cari duit.i loike
"duit tu jangan termasuk duit raya k"
hehe..pesan awai awai tu..serik dah gamaknya.tiap tiap raya aku kata duit raya posponed..nanti, petang ni, malam ni, sok la, duit keras xdak la..bla bla bla last last lebur camtu ja duit raya ku kat dia.hehe patotla duit den bortingkek tingkek..

ok bab cat akan setel petang ni.adik aku wat.macam indon dah..hahha.bab biskut raya pon dah setel.tapi gedik nak menggamit memori silam konon..nak buat biskut mazola plak..hehe..xtau la sempat ka x.bilik aku pon macam tongkang pecah.mentang mentang la nak kemas.amik baju campak campak ja..mak aku kata "ishh..rasa xgamak nak jengok bilik hang" hehehe..tengok la dah cantik ti..kalah bilik pengantin kot..

pengantin??pengantin tu apa?oo rang kawen kawen ea..yang kiss kiss tu ek..yang pelok pelok tu ea..wei gatai..posa posaaa..kalau omey mai beraya kan best.baju taun ni xberjanji pon tapi termatching plak..eceyhh.gedikkss..petanda jodoh kot..alamak tergedik plak lagi..amponn

omey cuti 2 ari ja.bila tanya cam biasa la ayat dia.tengok la nanti k..kalau free abg pi..hayoo..

k lah..dah bosan menaip..nak melayan muvie plak..muvie berwarna..bukan berbiru..

malam ni malam last terawih..moga moga aku ada umur lagi untuk berterawih taun depan..aminn

No comments:

Post a Comment

ada nak komen apa2..silakan..