Thursday 29 August 2013

HARI RAYA JKN2013



assalammualaikum.
lepas isnin sakit perut, selasa cuti.hari rabu xleh nak wordless la kan
so nak update sikit pasal jamuan raya kat opis jumaat lepas.
meriah ke x tatau la nak kata..tapi pendapat aku last year lagi meriah kot.
pendapat aku okkkkkkk..
 k la malas nak pokpek banyak banyak




 
ni setting tuk meja vip..selera je ngan kain lipat lipat tu..
tapi aku vip ke??


 

nampak tu..dah siap tertera vip oh bebeh..






bile la dapat jadik vip





kenduri sendiri kot






tapi bile kenduri?














tetttttttttttttttttttttttttttt











ni menu menu yang disediakan erm..
same je cam taun lepas
n sama gak kat semua jamuan raya
nape ekkk


 


satay..mungkin yang tukang kipas tu nama mail n melambung lambung sambil kipas



 

hehe..bongek je.cendol awie sembilu.menusukk



 

laksa kiah propa..sapa tengok galaksi tau la kan.
kak kiah siap boleh tanya lagi.kiah propa tu hapa.hahahha
same as u maybe..bukan saya cakap..orang lain cakapp



Bihun sup pon ada
apa nama ntah xingat aku
pelik sangat





char koay teow..sedap
penang wajib lah ada ni..kalo x tak ho liao!





hehe kak wan..wawasemput..ok laaaa
happp happppp


 


sedap la plak kalau tengok lepas lepas raya.berminyak lembut melekat lekat ja dalam tekak ni
lemang n ketupat imissu



 
rojak tonggek..orang penang ja tau ni
tapi ni versi with asam ko..versi with kuah rojak la best
nak tau lanjut jemputla mai penang
kompem tertonggek tonggek
apa aku meluc plak ni..pang!



 
unit aku kena prepare bahagian dessert
so bagi nata de coco ni
kek marble belah 2 aku sponsor..hurhhhh
n biskut raya bank sponsor




 
ni pelayan meja vip#2
warna warni aidilfitri kan




 
tengok tu..dato' ngan datin melayan tetamu
gemoknya datin..hahahhahah
selamat hari raya datin..




ops terhimpit plak ai



 
hoke lah
ni patotnya post semalam.tapi semalam cam kelam kabut save je dulu
suke hati la lalalallalala

No comments:

Post a Comment

ada nak komen apa2..silakan..