Tuesday 20 August 2013

KAWAD

Salam,


(bajet kaki sexy)phuii

phewww..peluh dan busuk terasa tubuh ini.
mana xbusuk kan.baru pas kawad.siap ngan baju serap peluh baik punyer..habis kalori kalori ngan kolestrol aku melekat kat baju ni.nak nak merdeka ni standard la jabatan jabatan kerajaan kena berkawad.sokongan bagi meraikan hari kemerekaan negara.syukur Malaysia dah merdeka.kalau masih dijajah makan ubi kayu, kurus la aku.
lentikkk di padang kota..aww

with kak wani.hilang seri aku

control cuns with kak jah
oh nak cerita pasai kawad.kawad jabatan aku taun ni siap import uncle2 rela ku pujuk untuk mengajaq.mula mula dengaq tu rasa cam cerita senario plak yang pasai anggota rela tu kan.tapi ok la.ada setengah anggota rela ni pacik pacik askar yang pencen.ok la depa xtegas xlembut..selesa la berkawad..xstress.poyo!

dulu aku memang aktif berkawad pon..dari skolah pastu politeknik pastu sambung plkn. mak aku cakap "dah la itam masuk plak kawad lagi legam"..hitam itu menawan la mak..masa skolah dulu aku join Kadet Polis then lompat KRS plak masa skolah teknik.sebab Kadet Polis kat skolah tu laki je.bwekk..KRS pon ok what..menang peringkat daerah lagi..bangga bangga..hahha. up diri skit..

kawad time skolah dulu best.time kawad tu rajin sebab boleh skip waktu riadah..syok la tu.kadang kadang senior aku siap cakap."ok sok kita wat latihan.aku tau ampa semua nak skip riadah kan.."hahha.. pandai la abg senior.tapi kak senior dan dan muka kerek.phuihh.

batin bahagia zahir terseksa

kawad kat skolah ngan plkn xsama.plkn tentera ajaq..muka taik ja semua..terpaksaa.kalau salah mampoih la..pompuan skali kena pumping.dalam hati memang hitam la masa tu.xdak lagi ayat suci.sumpah seranah ja..pompuan kalau pumping cana ampa tau?? tangan sama cam laki..tapi lutut boleh kena lantai.kaki angkat silang balik..so tanggong la montot hang yang seksi tu guna lutut..erghh..seb bek suaq plkn ada span kat lutut.sapa penah join tau la..

erm..dah la taip sikit sikit.t bosan plak..
babai.

No comments:

Post a Comment

ada nak komen apa2..silakan..