Tuesday 10 June 2014

POST FOR TODAY..huhuhu

assalammualaikum..

pagi ni mood baik..happy..macam macam lagi la yang positip..sebab semalam tidoq cukup..pukul 9 lebih aku dah lena..xsempat msg ngan omey yayang..hehe..xpala..malam ni boleh..tapi sehari xmsg pon rasa rindu sangat..eii..gediknya kan..hahahha..


pagi tadi bangun sempat la wat nasik goreng..tambah dengan sambal tumis teloq semalam..sedapp tau..! siap bawak ayaq tey o..pandai aku berjimat kan..gaji lagi 2 minggu..tapi duit dalam bank dah xda nak korek..camana tu..xpa..sijil simpanan premium masih ada..xjual lagi..ada orang hutang aku ratusan xbayar lagi..so rilekkk braderr brader rilek.. =)

terbaca psy keluar lagu baru..hangover tajuknya kan..aku bukak jugak la tadi..dengar kata berjuta tontonan dah kat youtube..xmau la ketinggalan..tapi cam xbest ja..dulu gangnam tu rasa jugak nak loncat loncat..ni macam..awat lama sangat lagu ni..bila nak habis..

tengah mood best tadi datang seekor pompuan..seekor okey..eii..xtau kenapa..aku macam meluat sangat kat dia..walaupun aku tau xbaik meluat kat orang..bukan dia pernah gaduh ngan aku ka apa..tapi perangai tu..ishh...huduh sangat la..suka buat best, buat cun, pastu bila aku senyum dia buat muka ekkk...woi blah la..xcun pon..hitam cam aku jugak..gemuk plak tu..so xpayah bajet sangat la..ops, mungkin dia berlagak sebab dia pegawai..gaji kan banyak..ok la..gaji aku sikit..tapi harta xboleh bawak mati la..muka tu senyum la sikit..senyum tu sedekah..dan antara wajah penghuni neraka kan bermuka masam..insapla wahai pompuan..

ni satu lagi..tadi aku bz la duk wat keja tuu..wat keja ni..siap habis simpan baru setat nak berbelog..boss lalu..kenapa la dia xlalu time meja aku penuh selerak tadi..nampak la pekerja cemerlang sikit kan..kot kot la nak rekemen apc tahun depan..haishh..



2 comments:

  1. siapakah fomfuan itu?? jrreng jrreng jrrengggg

    ReplyDelete
  2. yang paling xcun dekat tingkat 25..hahaha..

    ReplyDelete

ada nak komen apa2..silakan..