Friday 13 June 2014

Kilauan Emas..lambat update..

assalammualaikum..

orang dah menang baru aku nak update kan..dasar lembab..hahaha..sapa tengok kilauan emas musim 4 ni..best kan..mak aku pon malam rabu xleh wat apa dah..nak duduk depan tv..tengok kilauan emas.huhu..tapi bila tanya mak omey, dia kata mak dia xminat..macam gedik..hehehe..tapi aku minat..sebab ada renggo kot..sebab aku yang minat dia..so tiap tiap minggu aku xsabar nak tunggu persembahan abg zain..abang?? wah...xkan nak panggil pakcik plak kan..tapi taste aku la abg zain ni..dari dulu lagi suka dengar lagu lagu dia..hehe..omey...nanti tua jadi style macam abg zain ni jugak tau.. tau..pakai jaket jaket kulit..hehe..pastu kita merempit sama sama..mak aji membonceng pak aji..wow..kita ni sweet sangat kan omey..kuci kuci...



hahhh..seluaq biru lagi..memang style lah..tapi dalam style style pon nampak cam abg zain ni xsesosial orang tua lain yang pemes..macam erm..macam mana nak gitau ek..lagu dia pun banyak more to islamic sekarang..macam dedicate tuk agama..ketuhanan camtu..eh paham x apa aku cuba nak gitau ni..ada orang perasan x ni?ke aku ja yang perasan? huhu..aku kan over..biasak laaa..tapi ok la..aku suka camtu..dalam rock ada agama.. =)

tahniah untuk bang arip..ooo..bang arip ni dah kahwen ea..anak dua dah rupanya..xtau plak aku..suara bang arip memang power la masa nyanyi rashidah utama ngan lagu aku xbisa tu..sengat dalam gegendang telinga aku tau..puas hati la bang arip ni dapat juara..




abg ben pon ok..suara macam romantik..serak serak basah..pastu bila nyanyi lagu english jadi best..abg ben ni masa umumkan dia tempat ketiga pun senyum..cool ja muka dia..rilek macam ok..xda hal..xkisah pon..huhu..suka tengok camtu..tetiba tercas pulak ion positip dalam badan aku..apa pun kena positif..hehe

tahniah untuk semua..!

No comments:

Post a Comment

ada nak komen apa2..silakan..