Thursday 5 June 2014

Family Day JKNPP 2014

assalammualaikum.

amboi lamanya ambik masa nak buat entri family day..
hari ke hari..minggu ke minggu..
bz sangat ka kan..=)

family day jknpp 2014 is on 24th May 2014.
tahun ni amatlah spesel sebab family day bukanlah di Pulau Jerejak mahupun Bukit Merah Laketown..
just kat rumah our PKN..

dengan menjimatkan kos untuk tempat, so dapatlah bagi hadiah spesel untuk semua staff..
semua orang akan dapat hadiah cabutan bertuah..
jadi xdalah orang yang akan pulang dengan hati yang hampa..
fair n square..

sesapa yang dah berfamily bawak family la kan..
aku pergi dengan yana..ala..geng dart gua.hehe
tapi pagi tu baru kelam kabut nak cari baju nak iron tudung.
kesian yana tunggu lama kat bustop bj..sorry yana..=)
tapi lepas tu ajak yana pi makan kat taman tun sardon..
makan nasi lemak n serabai bakaq..sedap oo serabai sini..
baru gaji ni xberapa lalu la nak makan makanan free yang depa sediakan..
hahhaa..berlagak siott!

pagi tu sampai amik door gift dulu..



dapat beg ni sorang satu..yana amik kuning..
sebab limited dia kata..ada satu ja.hehe
memula aku amik orange..aku kan suka kaler oren..
pastu macam masam pulak..amik pink lah!




acara dimulakan dengan senamrobik..
sihat sangat tema tahun ni kan..
cikgu senamrobik ialah yana..hehe.
aku xletak la gambaq yana kat sini..nanti yana marah..
dia dah pesan.."kalau gambaq yana xelok ida jangan bubuh tau"
ok..hehe..sapa yang xpesan tu nasibbb lerr..
tengok la 3orang tuu..senamrobik gelek sakan..
gaya ampa macam selalu ja duk menari ni..ehemmm



fakrul sekeluarga yang lari dari senamrobik..xaciiii..
anak anak dia duk elok ja 3 tingkat..hehe
lepas senamrobik start game untuk anak anak dulu..
sebab nanti panas sangat kesian lak kat budak budak kan..
orang tua xpa..kulit kematu dah..heehe




game 1
main kutip ceklet..
sapa dapat bawak ceklet paling banyak dia la pemenang..
tangan budak kan ciput jaa..tu yang boleh letak dalam baju..
hehe..mak bapak pun kalut skali..



game 2
isi air dalam botol guna span..
hehe..sambil lari budak budak tu dak ramas span..
sampai depan skit ja la ayaq bila picit span..
pastu depa kalut nak lari, sampai terpelanting botol..
hahhaha..comey la budak budak main game..
kalut nak menag..





with their kids..sama x muka?hehe..




game 3
ikat kaki ngan kain pastu jalan or lari together gether..
masa ni sekerat ja kot aku tengok lepas tu dah nak balik..
hehe..tengok cam best jugak..nak join tapi xdak geng..=(





game 4
cucuk benang dalam jarum
hehe..aku xtau syarat dia camana..
sebab dah balik..tapi kena wat ngan pasangan..
macam sweet ja kan..
nanti lau ada laki nak join gak la camni..tu pon kalau laki aku nak..
kalau dia kata xpayah nak gedik la..xmerasa la gua nak join..




haha..mesti gerammm kan bila cucuk jarum xmasuk..
buat sorang sorang kalau mesti salahkan benang..benang ni bodos la..
ni buat ngan laki xkan nak salah dia..hehehhe..sabooo jerla...




game 5
jalan atas bata..
macam macam aksi la..
nampak spen ada..sampai nak tungging pon ada..
cakap senang la..cer try tengokk..


game 6
kerusi muzik ea..ntahla..xingat..
hehe..ai is like..

last,
cabutan bertuah..ni yang paling ditunggu tunggu
antara 3 hadiah utama tv, microwave, hp lenovo
yang lain lain punya hadiah xkurang rm70..
ok la tuu kan..ok la dari balik tangan kosong..
aku dlm keta otw ke nilai asik wasap org ja tanya..
aku dapat apa..aku dapat apa..
hehe..lepas tau dapat periuk kaca claytan..
ok..damai hati..for mak aku..
tapi kalau dapat iron yang berdiri tu best gak kan..
senang keja..nak beli rasanya xkot..heehee



sekian,
tahun depan jumpa lagi.
in shaa Allah.



sedapnya kambing golek..
xsempat merasaa..slurppp!!

No comments:

Post a Comment

ada nak komen apa2..silakan..