Wednesday 18 June 2014

MAKHLUK KEPOCI

assalammualaikum =)

naik bas mini,
minum ayaq sarsi,
hari ni aku ada berita terkini,
hiburan sensasi.

keras kaki kaki aku hari..baru balik pantai kerachut..hiking la konon..hehhe..nanti la update pasal citer hiking tu..tiba tiba berdesup ja bara naik kepala aku tadi..pagi pagi ni dah la xlarat..letih semalam xhabis lagi..pastu ada sekoq ni buat aku tiba tiba..oh..wtf sangat hang ni kan..

aku xtau la orang tu baca belog aku ka x..tapi kalau dah dasar kepoci mesti dia tau aku ada belog..dan kalau dia baca entri ni pon bagus jugak..bacalaaaa..silakan..

untuk mahkluk kepoci..sila lah jaga tepi kain sendiri..kalau aku mai awai pon xpayah la nak pegang pegang punch card aku nak tengok..suka hati aku la..setiap orang dapat sorang sekeping kan..sooo..belek la puas puas..aku boleh ja nak mai awal..tapi dah aku masuk 0830 aku lengah lengah la..lek lek dulu dalam jamban..

motip:
biar suka lepak dalam jamban..jangan perangai macam jamban.

pesanan:
buang buang la perangai buruk tu..insaplerr..
jadila manusia yang bila hidup disayangi, bila mati diingati..

harapan:
tingkatkan prestasi, kurangkan kontroversi..


No comments:

Post a Comment

ada nak komen apa2..silakan..