Monday 16 June 2014

Adik Zul Masuk USIM

assalammualaikum.

ni sudah basi punya memori..erm..3 minggu lepas or sebulan lepas macam tu..my luvly n only brother dapat masuk asasi sains teknologi kat USIM..so dah masuk asasi kat sini bertapa la hang kat nilai tu 4 tahun ok adik..bagi aku baguih jugak la masuk usim ni..sebab dia memang ambik student dari aliran agama saja kan..jadi macam lebih islamik sikit la..wahhhhaahaha..dekat adik nak semua islamik..yang aku duk menyetan ni apahal kan..heheh...nanti dia doa la semoga terbukak pintu hati aku..hehhehe

memula tu ingat nak pi ngan mybaby mybi  ja kan..pastu abang ipaq aku nak ikut..so naik kereta dia la..nasib baik naik kereta dia..barang adik aku berlambak gila..aku bertolak pi nilai lepas balik family day ritu..pi family day pon sat ja sebab kalut kalut nak pi antaq adik..xdan aku nak bersuka ria..



berhenti kat r n r bukit gantang sebab semua macam lapaq..hehhe..perut besaq kan..mana boleh bagi ada ruang kosong...kami ambik pondok tepi tepi tu ja pastu lapik paper..mak aku siap masak bawak bekai..mak aku kata puas sikit nak berjalan makan masak sendiri.makanan r n r banyak dok perangat balik ja..lauk sejuk gedi..



sayoq ayaq petola..kakak aku la suka sangat ni..aku kalau makanan berayaq ada kuah kuah ni kurang sikit..kalau sayuq lemak xpa..haaaa..nampak x..nampak x..suka makanan bergoreng..bersantan..mana la xgebu gebam..ops lupa nak gitau..mak aku siap bawak mangkuk kaca nak buat hirup hirup sayuq..hehehe..feeling macam kat rumah..



ni daging masak rendang keling..eh tapi aku bukan keling tau..campoq campoq ja sikit.hahahaha..daging ni sedappp...pedas bedesing tapi rasa macam nak lagi nak lagi..makan xleh stop..



salu kalau kat rumah makan mesti ada kicap kan..so ni ada teloq masin..errrrrrr sedapnya...bulan posa dah nak dekat...pasni kerap la aku makan teloq masin..sebab aku kalau bangun soq xmakan lauk kuah basah basah..nasi picit teloq masin yang kuning tu ja..xpayah lauk dah..senang bela aku ni..untung omey..hihihi

on the way nak sampai kl tu hujannn ja sepanjang jalan..ok la sejuk..lena sedap ja aku..drebar bawak keta nasib la..aku nak tolong bawak ermm..xmau la keta orang..apa apa jadi susah kan..so beradu ja la..asik tidoq ja bangun mesti lapaq kan..singgah pulak kat r n r sungai buloh...makan satayyy!!



yang ni pon nak snap..orang poyo memang camni..



tengokkk...lapaq pulak aih..hehe..daging ada, ayam ada, kambing ada, perut ada..pilihhh...pilihhhh...
nakkkkkkkkkkk!!!!

lepas tu beli pulak dunkin donut..sedozen.hahahha...perut aku ka perut jin ni?oi jin..sila amik balik perut hang ni..

malam tu tidoq umah kak fizah kat taman ixora..siap siap dari sana la nak pi usim..sebab dekat ja..memula aku pakai baju kurung..pastu depa duk peli peli aku makcik makcik pulak..biaq mak aku sorang pakai baju kurung sudah..tapi sebenarnya kan..aku suka dan selesa pakai baju kurung..dah ari ari pakai kan..lagi 1 usim tu kan macam islamik..segan la aku nak pakai seluaq..seluaq aku pulak kan slim fit..ahhahaha..puiiihhh!! aku salin jugak pakai seluaq..seluaq kuning yang pi singapore dulu..pastu bila sampai usim tengok semua orang pakai baju kurung, jubah..macam terkepit kepit tersipu sipu la aku..malu tau..tapi nasib baik seluaq kuning tu longgaq..so boleh tahan lagi la...bara ja aku dalam hatiii..kalau tadi pakai baju kuring kan ok..so lepas ni xmau ikut cakap orang dah..apa aku rasa baik untuk aku, aku pakai.  im the best!



hehe..adik aku ni cam manja sikit..paksu kan..bila tengok dia duk handle sorang sorang ni nak tergelak pon ada..gelabah!



ni beli baju keparat korporat..cehhh..pasni koporat la hang..hahahaha korek duit dalam beg duit sendiri..pastu keluaq.." mak mai duit balik..tadi adik bayaq pakai duit adik"

kedekuttt.......


mak with her only son...belajaq elok elok tau adik...nanti dah berjaya tolong family..terutamanya kak ida =)

27hb ni paksu balik kita pi tengok Muhammad Tasnif Zakir ok..


eiiii..geramnya makngah tengok dia....!

No comments:

Post a Comment

ada nak komen apa2..silakan..