Thursday 9 July 2015

JUADAH BERBUKA..AWASS JANGAN TERLIOQ..

assalammualaikum,

amboi amboi amboi!.bulan posa ni asik buh gambaq makanan ja..ni pun time tahap kebuluran tu masih boleh dikawal..bila xboleh kawal xda maknanya nak pegang hempon klikk klikk..duk ready nak tadah tangan baca doa ja kat meja makan tu,.

erm..nah ubat bagi nak hilangkan mengantuk..






ikan bakaq cicah ayaq asam.ikan tu jadi camtu sebab waktu tengah azan dia duk dalam pemanggang ajaib lagi.hehe


rendang asam sotong






haha..kalau ya pun suka popia sekali sampai 3 jenis popia..eh biaq la..pebret okk..



kanji free..masjid bagi.
eh bagi ka pi amik?? sama la tu



ayam percik..



nasi ulam..ni kalau moden sikit mesti xtau nasi ulam ni..nasi putih yang di goi goi dengan berapa macam jenis daun pastu buh la ikan kering ka..teluq masin ka..dulu zaman arwah tok aku ada rajin gak la aku duk hiris2 daun nak buat nasi ulam ni..siap pakai pisau plit lagi sebab nak bagi haluihh elok..budak budak la mana tau..



sagu gula melaka..lemak berkrim..pekat melekat.



sambai tomeh petai ngan udang..buh santan sikit..erm..enak..!



bayam celuq.



masak tempoyak..huhu..sedapp wei..rugi sapa xmakan..



tomyam ayam.





ni aku beli kat pasar ramadhan..gulai kawah batang pisang..omey la duk cerita sedap sangat..aku beli ni sebungkuih 6 ringgit..tapi memang sedap gak.hehe..selalu boikot gulai..tapi xtau la sebab memang sedap atau sebab omey kata sedap aku pun kata sedap..cintan..selalu over kan..kentut pon wangi..bwek



time bukak posa buat kuah carbonara..huhu mak aku suka..tapi aku xpandai buat la..kholijah pandai..ni macam lebih lada hitam pun..

ok lah..tu ja..kalau rajin ai buat entri untuk sukan ganu k..entri tu panjanggggg sangat..tu duk bertagak tu..



No comments:

Post a Comment

ada nak komen apa2..silakan..