Monday 13 July 2015

CINTA PANTAI MERDEKA

assalammualaikum,

masih xterlewat atau dah terlewat sangat pun xtau la entri ni..tapi time ni jala yang rajin pun baru nak hapdet..sebab bulan posa kan..mulut xkunyah kunyah pastu ngantukkk sangat..tu yang rajin ni..Selamat Pengantin Baru untuk Farhana n suami juga adik ofismate..Azmi n Dayana..terima kasih atas jemputan kenduri..

aku berjanji berkonvoi ke kenduri dengan anas..depa baru abis main bowling so terus mai kenduri..aku bawak ct and yana..dan jugak hadiah kahwin untuk nana..so full la 4 seat myvi aku.



Nana and suami..




Liyana nexttt...hehe..pasni makan nasi minyak liyana pulak..


lepas makan makan kat kenduri nana..singgah umah azmi pastu terus pi Pantai Merdeka lalu kot Penaga..xla jauh sangat.masa ni aku duk atkin..pastu pi kenduri pun makan lauk ja..nasi xmakannnn okkk...kuatnya iman..pergi kenduri umah azmi pun xmakan nasik jugak..makan char koay teow dengan popia basah..kejadahnya atkin..hahha..rosak terus..pastu ada la goodies dapat muffin high5 tu..dalam keta aku nak makan ct xbagi..memang kawan yang bagus..sebab boleh tolong control diet aku..aku ni ja xkuat iman..akhirnya tergoda jugak dengan ais krim pasu kat Pantai Merdeka..masa ni tengah 'in' ais krim pasu..



nyumm..bulan posa wei..jangan nak nyum sangat.



hehe..lagi satu tengah 'in' pesyen kaler kaler kening..haha..gila apa aku pi kaler punya tebai camtu..pelik pulak...nanti la nak study balik..persediaan nak mekap mekap di pagi lebaran ..



yana tengah kucup strawberry coklat..ct tengah makan rojak..



antara bujangan jknpp..huhu..bunga berlambak..kumbang sikit..tinggai anas ja pun..anas pun taste scha alyahya..jenuh nak cari bagi kat hang anas oi..5 tahun aku keja kat komtar xjumpak jodoh..yang jumpak pun laki orang..memang xguna betui look around tu kan.hahhaa



aku ngan ct..dengan dia la aku selalu share happy or duka..
nanti kalau aku dah keluaq jkn mesti rindu moment moment kita duk luah perasaan ni semua..sobss sobbss..


No comments:

Post a Comment

ada nak komen apa2..silakan..