Thursday 17 July 2014

Blackberry dan Ramadhan..

assalammualaikum..

pening la kepala hari ni..sebab duk goog macam mana nak atasi masalah blackberry yang xleh nak on..kebanyakkannya gitau kena reload software baru..ok dah download..alamak..xda password admin pulak..pc opis camni la kan..huhu..laptop kat umah dah xda plak..satu adik angkut..satu lagi kakak aku ambik balik..nampak gayanya si hitam manis aku tu kena bawak pi kedai jugak la..tapi nak antar kat service centre ori punya..xberani aku nak antar kat kedai ciplak ni..buat bagi lingkop lagi ja..ni sebab ada pengalaman berani cakap ni..service centre kat megamall prai nuu..aku pergi megamall tu pon baru 2 kali lau xsilap.hahhaha..ni terpaksa la kena pi jugak..xtau la nak tuju kat mana nanti..

kalau service centre xdapat back up data aku xmarah sangat..tapi lau kedai besa besa ni xleh repair memang aku nak jadi si kiki tu..hihihi..sebab aku rasa macam kena tipu..kalau service centre tipu aku rasa macam, oh depa dah buat sebaik mungkin tu..hhahahha..apa kejadahnya tetiba berleter ni kan..

apa apa pun hopefully and so hope hope hope...(pandai x bi aku) si hitam manis anje ucuk aku tu dapat lah on balik..kalau data hilang pon xpa..janji dapat on balik macam biasa..pleaseeeeeee....xberduit dah ni nak beli hempon baru..kalau berduit memang xkisah..aku simpan laci jew..semoga doa aku dimakbulkan..kalau boleh xmau hilang data dalam tu skali la..sebab banyakkkkk gambaq omey dalam phone tu..koleksi peribadi yang sangat dinda sayangi..huk huk..sekarang tinggal sekeping ja pic omey kat samsung..tu pon aku capture screen whatsap profile..abanggggggggggggggg....nak gambaqqqqqqqqqqqqqq..........!!!!! eh silap..nak abg skali..nak semua.. =P

dah nak masuk 10 ramadhan terakhir..sebenarnya kan..erm..rasa sedih kan..ramadhan dah nak pergi..tahun depan belum tentu boleh jumpa..sebab mati ni bila bila masa..tersentuh la bila dengaq lagu hijjaz..semalam aku bersahur kurma 2 biji dengan air suam..pastu tadi lepas waktu zohor tidoq sat dalam 15 minit..alhamdulillah..macam recharge battery body.. =)




No comments:

Post a Comment

ada nak komen apa2..silakan..