Monday 10 February 2014

K ~


bosannya kalau senin menjelma.nak kata duduk umah best sangat pon xla jugak.tapi boleh bermalas malasan.huh!! dasar pemalas kan.eh mana ada pemalas sangat.



semalam aku pi joging sorang sorang.nak buat camana.terpaksa.nak ajak sapa.kawan xramai.tula kan.skolah asik jauh jauh.duduk asrama.kawan kat opis plak duduk jauh.ada marka tapi nun jauh jugak.sorang pon sorang la.yang penting 2014 ni nak jugak ada sesuatu dalam hidup aku. 3 K. kurus, kerjaya n kahwin.yes memang aku nak kawen.tapi jodoh belum sampai.kerjaya?hurm..tengah berusaha.kalau xdapat yang lebih baik dari sekarang.study then try lagi dan lagi dan lagi.xpernah aku putus asa.walaupun dah berapa kali xberjaya interview. tapi aku try lagi.pergi lagi.dah berapa kali la duk fotostat and bagi pegawai sahkan.tebal jugak muka ni bila orang tanya. "nak buat apa?" "interview.." ada yang melaser jugak. "berapa kali dah hang ni.kena mandi bunga." shit! mulut taik.hahaha.dah belum masanya aku dapat rezeki tu. kennnn...kadang bila aku nak sesuatu tapi Allah tau yang tu mungkin xbaik untuk aku so aku xdapat la. xpun aku xberjaya sebab Allah nak kurniakan yang lebih baik untuk aku.kita kena yakin la.hehehe.positip gilak aku!



prinsip tu jugak la kena pegang untuk K yang ke2.kawen! umuq dah 27 tahun.jodoh belum sampai.bukannya aku xusaha.bukannya aku xcari. dulu time study member aku target aku la kawen dulu.bercinta sakan. tapi dah tertulis.depa bukan jodoh aku kan. harap harap yang ada sekarang ni kuat la jodoh.aminn. kalau dah tertulis memang xkan terpisah~...demi cintakuuu..demi cintamuu..jangan biarku tersiksa. ecehh.tersiksa la sangat.makan lalu ja.. jodoh aku dah ditetapkan dari aku dalam perut mak aku lagi kan.ermm..tu semua rahsia Allah.sabar..Allah sentiasa bersama orang yang sabar :) senyuman untuk si jodoh



kurus.hihi..malas dah nak menanggung lemak.tapi malas jugak nak menepis nafsu.harap harap dah pernah try joging sorang diri tu pasni bersemangatlah aku nak berjoging walaupun sorang. ala.nak malu apa.semalam kakak tu lagi gemuk dari aku pun ada.sorang sorang jugak dia jalan.alaaa.lagi pun kat waterfall tu banyak cina.cina mana kepo cam leayu.kaki jalan.mata pon berjalan.tapi taste aku kan memang ala ala cina.sepet sepet tu.hahaha.melencong dah. assalammualaikum.




No comments:

Post a Comment

ada nak komen apa2..silakan..