Friday 14 February 2014

aku dan kontraktor - part 2

salam jumaat.

aku still kat bahagian perolehan.
still berurusan dengan kontraktor.
best jugak layan karenah orang.
kadang kadang lepas depa balik aku gelak sorang sorang.
yang mai macam nak bergaduh pon ada.





macam ada sorang pakcik baru ni mai.
dia nak resit yang terkini.padahal dah ada resit yang terkini dah kat dia.
pendaftaran dalam sistem pon ok.aktif lagi.
aku pun hang/ blur apa pakcik ni nak lagi.
dia kata kalau xbagi resit baru dia xboleh pi site visit.
hehhehe.lani gomen kan pakai resit hitam putih ja.
aku dah terangkan kat dia.tapi dia duk marah lagi.
dia kata xpa la kalau xmau bagi.dia kata "xpayah pi melawat tapak la."
"xpa la xpayah beli tender."nak merajuk plak.aishh..
mana boleh biar orang macam ni.nanti xpasai pasai dia komplen aku bla bla bla.
tapi aku muka senyum lagi.dalam hati dah bergusti dah.
aku pon print balik resit tu, pastu cop jabatan.
tu ja la cara aku nak solve problem dia.
tu pon lepas aku dah terang berkali kali.aku takut sebenarnya.
dia dah macam nak angin ja.sebelum dia sepak aku baik aku buat camtu.
phewww... menguji kesabaran betui.

hehe.one more stori,
ada pakcik sorang ni mai pagi tadi.
dah sudah aku update sijil dia tanya.cik ka puan ni.
aku dengan malu malu alah jawab la. "cik"
ehehhe.pastu terus dia bercerita pasai anak laki dia.
anak dia keja baguih.dia sebut plak."bukannya nak berlagak"
eh..tau xpa.macam dah nak berlagak ja..tapi aku cakap dalam hati jala.
pastu pakcik tu sambung lagi cerita anak dia kerja kat putrajaya.
gaji banyak.cover semua dalam malaysia ni la pasai teknikal.
dulu anak dia nak mintak doktor.tapi pointer xcukup.
pastu dia try mintak polis forensik plak.xdapat jugak.
huhu..aku duk bayang.pakcik ni jenis mamak hat kulit putih tu.
mesti anak dia smart gak.haish..jodoh ka ni?
hahhaha...gedik gila aku.whatever.

aku nak bercerita lagi pasal kontraktor ni sebenarnya.
tapi xbest plak entry panjang berjela yang xbergambar dan kena baca ja.
aku pon boring.orang yang baca lagi la boring kan.
aku kan very understanding.hu..hu..
to be continue..(tapi entah bila)

No comments:

Post a Comment

ada nak komen apa2..silakan..