Thursday 18 June 2015

Lulus Jua Akhirnya

assalammualaikum,



Alhamdulillah..selamat berpuasa untuk semua..syukur masih diberi peluang meraih pahala berlipat ganda di dalam Ramadhan yang mulia ini.


alhamdulillah..Ramadhan kali ni ada berita gembira untuk aku..sekian lama berhempas pulas usaha untuk jawatan tetap..akhirnya berjaya jugak..xpayah nak simpanan ke apa terus berjaya..syukur..entry pasal interview untuk yang berjaya ni ada kat sini..







macam mimpi pun ada rasanya..selalu kalau cek keputusan akan naik..Dukacita..kali ni masa bukak result pun aku tengok sipi sipi ja dulu..pastu macam pelik..eh kenapa kotak besar kat keputusan ni..oo..banyak nak tulis Tahniah! rupanya.hahhaa..nangis kejap..sebak sangat..dah hampir putus asa..akhirnya berjaya jugak..gambar yang aku lekatkan untuk resume kali ni pun gambar terakhir..aku ingat lagi..masa aku keluarkan gambar paport tu dari beg duit nak letak kat resume..aku pun tergelak..aku cakap dalam hati..haishh..sampai gambar terakhir la asik xdapat ja..hehe..rezeki tu kan Allah yang aturkan..xsangka gambar terakhir tu maksudnya percubaan yang terakhir..aku berjaya.. =')


dalam entry lepas ada aku tulis kan..aku nak kerja tetap sebab nak dirikan masjid..hehe..mungkin jugak sebab rezeki orang nak membina masjid..adakah ini satu petanda???sama sama kita nantikan..haha..tapi semenjak dua menjak ni omey pun lain macam..semalam saja la aku tertidoq..so memang xmsg dia..malam tu bukak hempon dia tanya "tadi pi mana sampai xmsg langsung?" hehe..eh dulu xcari kiter cenggitu pon..dulu xmsg pon xda hal..sekarang..haaa..nampakkk..game is starting now..boleh demand. =P harap omey xbaca.hahaha


dalam keputusan tu tulis under Kementerian Kesihatan kan..xtau la nak dapat mana..sebab surat pun aku xdapat lagi..tapi xtahu la dah dapat ke belum..sebab aku kan dah pindah xbalik rumah Bukit Jambul pun pi tengok peti surat..esok kot aku pi..kalau dapat Kedah ok la dekat ngan omey..tapi Cola plak sikit..dah duduk Penang cola tinggi bila dapat cola sikit mesti xsyok.haha..entahlah..xtau la dapat mana redha ja..sekali lagi ingatkan diri..semua yang telah dirancang oleh Allah tu adalah yang terbaik kerana Allah tahu apa yang terbaik untuk kita..


Selamat Berpuasa.

No comments:

Post a Comment

ada nak komen apa2..silakan..