Thursday 17 April 2014

semalam..mata rabak..

yes..semalam mata rabak sangat.
masa tengah meeting pasal reunion kilang bijeh kat umah teacher (makcik remelah) pun xtau malu aku...selamba ja terlentuk ayu kat kusyen umah orang...padahal orang lain semua tengah pom pang pom pang..ahh..dah mengantuk gila babeng..ada aku kisah..nasib baik xberbunyi tidoq..aku masih kontrol kontrol la..sebab tidur pun sambil duduk..kalau aku baring memang nahas la..krohh krohh..

sabtu ni reunion kilang bijeh..kalau arwah bapak aku ada lagi kan best..yerla, family aku kat situ pon sebab arwah bapak aku keja situ. duduk kuarters..bestnya zaman duduk kuarters dulu..pengalaman camni hanya orang yang pernah duduk kuarters ja tau..kalau kita cerita pon orang xfaham..bukan macam duduk flat biasa..bukan macam duduk umah taman..x..semua xsama..kami semua macam family..mak bapak nak lepas anak main pun xtakut..sebab semua tau, jiran jiran mesti akan tolong tengok tengokkan anak depa....aku pon selalu kena tinggal kat umah orang kalau mak aku nak pergi market..susah la nak heret aku..nak heret ikan lagi..mak aku dah la selimmm sangat dulu..tapi anak bulat bulat..erm..tu macam cikai punya memory duduk kuarters la..banyak lagi sebenarnya..tapi nanti la..kalau tempek gambaq with captions lagi best bercerita...

oh..esok cuti..nak kena amik passport.. nak pergi singapore kan..yahuuuuuuuuuuu..beg pon xsiap lagi..kalau nak siap pon macam eh..nak siap apa..baju jalan pon xberapa banyak..boleh kira jela..selalu keluar aku pakai t shirt ja kan..haa..padan muka..xkisah la..biar papeeyyy..asal bergayeyyy..hahahaha..kasut pon xda nya aku beli kasut baru..orang kata bila jalan ni pakai kasut sport senang..so recycle balik la kasut free masa sukan kat kelantan dulu..ok jugak..kaler pepel lagi..rasa ribena sangat..

semalam kan aku ada post between s5 n note3..memang hati ni nakkkk sangatttt hempon baruu..nak pinjam duit kat mak..pastu mak aku tanya..berapa ratus hang nak pinjam beli hempon tu...opppppppp!!! ratus???? ribuuuuuu kot..duk nampak dah..macam xboleh dapat ja..so pandai pandai la aku kecek anas or kawan kawan yang len masa kat singapore nanti..aku xda camera wei...hampa siap monopodped semua..waaaaaa...its unfair.. =( 

No comments:

Post a Comment

ada nak komen apa2..silakan..