Tuesday 17 December 2013

sembang pagi - Pestaku, Duitku..

pesta datang lagi..
xcukup tidoq lagi..
mata panda lagi..

hehe.tu la lumrah setiap bulan 12.
pesta pulau pinang.
dah 4 tahun berturut turut aku keja.

semua sebab apa?
sebab duit laa.
ada ka orang dalam dunia ni nak keja pree?
orang kaya pun nak kaya lagi tau.

macem biasa..
setiap kali duit pesta mesti nak beli barang yang seketoi seketoi punya.
kira yang boleh nampak la.
ok duit ni beli ni..duit tu beli tu.
so xlah abis xberasa kan.


duit pesta 2010 aku wat belanja amik kereta.
best gila n puas hati bila dapat beli benda besaq camtu.
aku moto pun xpandai bawak.so bila ada kereta tu rasa mudahhhhhhhhhhh sangat.
xpayah tunggu abang rapid.

duit pesta 2011 aku beli BB9900..masa ni market dia 2k tau.
sebelum tu aku pakai nokia5800.memang la touchscreen jugak.
tapi 9900 ni touch type.so senang la nak type msg.pastu leh plak sentuh.lajula.
tapi skang dah ala ala nak rosak.button menu yang sepatutnya kena click tu dah sensetip.
so function dia sama cam touchscreen.
pantang tersentuh keluar menu.haish..paham ke x apa aku cakap ni?
lantak laa.

duit pesta 2012 aku ala mami jarum skit.tukaq gelang..bling*bling*
tukaq sat ja pun.pastu rasa xpuas hati bulan 5 tukaq lagi.
dan sekarang pun macam xpuas hati sebab gelang tu cam kosong ada rongga.
nak yang berat dan padat.wahh..

so plan duit pesta 2013 nak bubuh sport rim.

hurmm..
tapi tu hanya dalam perancangan.yala sport rim pun mahal kan.
tapi kalau xbeli mana lagi aku nak dapat duit banyak seketoi camtu.
harapkan duit kut main setaun baru 1200..mana cukup.tayar ja berapa dah kan.
harap harap taun depan dapat la mencantikkan kereta.
walaupun jarang basuh.hihihik.
eh, tapi taun depan in shaa Allah xsesak macam taun ni.
ada planning kewangan teratuq skit.
kena kukuhkan kewangan.ai kan 27.

oh yer,
hari ni macam xberapa nak mengantuk.
semalam dah el.hihihi..

with melly goeslaw-ku bahagia

No comments:

Post a Comment

ada nak komen apa2..silakan..