Monday 2 December 2013

Adiah Besday Kitew

yewww..geli aku.
siap kitew kitew.
xbley blaaa.

besday aku dah lepas.10 nov ritu.ermm
macam biasa.besday selalu syok sendiri.
ucapan paling awal dari omey pukol 2 pagi.
hoih.kasih dan ayangnya lah dia kat aku.
ucapan pon pukol 2 pagi kan.
kalau orang lain pukol 12.apalah nasib.
itu pun tanya.eh..rini besday kan?
perlu ka dia tanya soklan macam tu?
menci...

xpa xpa..buatla..
ada ubi ada batas.hahhahahahha
gua balas nanti..tengok ar..

besday taun nih mak aku xwish pon.
dari malam aku tunggu.agak sampai petang aku tengok mak aku senyap ja.
aku bagi hint "mak..arini besday ida, ida xdapat kek pon"
mak aku pandang pastu sambung tengok tv.
sedih sedih.

kek pon xdapat inikan lagi hadiah.
aku ngadu domba sama omey.
aku buat teruk dia lagi teruk.
"abam xpenah dapat wish atau kek tau, umuq sampai 27 xpenah dapat semua tu"
ok laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....
#tarik-mata-ketepi

tapi kawan kawanda yang aku sayangi bagi adiah.
memula nak amik tu macam sesegan.
tapi seronot sebenaqnya.hahhahaha.cover la kan
jangan nampak gelojoh sangat.
macam biasa ayat xlekang "ish hampa ni beli watpa, susah susah ja"
hahhaha..hipokerit sangat!

ok mari menerjah hadiah di tahun ini,


hadiah pertama dari zela n kak mida.
santik beg.bawak masuk lift sampai kembang lubang idung.
o_o


jeng jeng..bantai chipmunk.eh betoi ka?
aku bukan terer sangat katun katun nih.



hadiah ke dua dari ct's..hahhaha
ct cakap semua ucapan kat beg aku malas tulis.
xkisah la..janji ada isi dalam beg tu kan.


hehe.ni la adiah dari ct's.tomei kan.kan. 
konon konon bleh la ingat sebab moto dia kan merah.


ct's, moto dah parking kat meja aku.


hehe..ado lagi.dari anas.
pembalit sama ngan beg ct bagi.anas taun depan nak pembalut asing k!


hehe.ni isi dia.
mug ka gelas ka.apa apa ja la.
thanks anas.dah masuk dalam lemari kat umah.sayang nak pakai.
nanti basuh takut hilang corak corak tu.


ct's ngan anas..propa cover ja nih.


hadiah terulung buat diri sendiri. hihihihi
awww..


jeng jeng..nomei nomei.
nak beli fossil xmampu.so amik pi la kaler kaler leather.
kesian kat aku kan.
semoga murah rezeki dan xputus duit dengan beg baru nih.

#senyomsyoksendiri

No comments:

Post a Comment

ada nak komen apa2..silakan..