Wednesday 4 December 2013

KL + Convo

hye.salam.
rabu dah.tapi rini xnak wordless wed.
nak wat entri panjang sebabnyaaaaaa
aku mengantuk wei.
kalau duduk baca2 ja kompem mimpi.
so kena la amik inisatif dan alternatif.

oh haa, ritu ada post entri siap babai babai nya gif kan.
so ni nak apdet la pasai pi jenjalan tu.
ekceli, xjalan sangat pon.pi kl untuk convo kakak aku ja.
soping soping also xberkesempatan.
aku belum gaji plus mak aku jari retak.


pagi bertolak awai.sebabnya banyak destinasi nak dituju.
pegi ngan abg ipaq aku.pak aku xpi sebab aizat nak exam spm.


brekpes kat kayu nasi kandar.ni aku punya.roti canai banjir with kuah sambal nasi lemak.sesedap sesangat.


destinasi pertama umah auntie bedah.kat ampang ipoh.
last week dia mai penang tempah bekas hantaran kat a to z.anak dia nak bertunang.
so alang alang nak pi kl lalu ipoh singgah antaq sat la. 


lepas ipoh singgah plak kat budak manja ni - gopeng.
dia kan duk spm.lama dah xbalik rumah.demam la plak.
tu mak aku nak pi tengok snagat.anak laki sorang kan.
manja ketoi taik la.

lepas tu terus pi kl.kat gombak.
sebab kakak aku konvo kat uia.so dekat la.dalam 10 minit ja dari sri gomak tu nak pi uia.


amik hotel bajet.hotel smart.
2 kali round baru jumpak.betul betul atas PapaRich.
tapi hotel tu kena naik tangga.dah la dapek tingkat 3.kesian mak aku la ngan jari retaknya.kerabat jugak.
memang kat area situ xda hotel elok.semua style style ni ja.


ok la nak duduk 2 orang ja.ada ekon jugak.


toilet ok.air laju gak.
sapa yang slim boleh la mandi ber2.kalau body datin cam aku ni xpayah la.sesak napas nanti.


lemari dia ciput ja.pastu cermin pun tempek kat almari.
nama pun bajet hotel kannnn..


hehe.screen laptop aku besaq lagi.
area pun xkuat.semua channel ghenet ja.


malam tu makan kat house of Nasi Kerabu.kedai dia ala2 old town.so bajet best la.



aku order nasi kerabu set.ok la.tapi nasi sejuk.
mak makan tomyam.tapi nampak rupa macam asam pedas.rasa plak macam ntah hapa hapa.
memang xpi dah.hahhahaha


sebab makan xkenyang kan, kena la cover ngan menda lain.
pulut mempelam.nyamss

baru lena nak tidoq.


soknya bangun pun dah lambat.siap siap terus pi UIA.
hehe.tahniah kakak!



tahniah lagi.semoga cepat cepat dapat kerja baru.


ngeh ngeh ngeh.demoks was there.


semua bunga bunga yang dia dapat.manyak kan kan.
untung la ada mertua ngan adik ipaq.


nih bunga yang aku bagi.cantik kan kan..
harga pun cantik..


sok tu check in umah sepupu aku kak fizah plak kat salak selatan.
cantik la sofa dia.duduk pon sedap.selesa montot.


darwish.anak sulung kak fizah.xmandi mandi lagi.
nak tunggu papa dia pam pool.hehe.pastu papa dia xmau majuk.


pagi tu kenduri roti canai.sedap la roti canai tu.nak tambah malu.
pastu lunch wat ayam masak kicap ja.bajet nak cepat so masak simple2 la.



tapi family aku kalau dah jumpak mesti ada benda ni - laksa
errrrrrrrrr...xsuka xsuka


toktam and darwish.nampak ja muka cam sopan budak ni.tapi mulut pokpek pokpek.huhu


lepas umah kak fizah singgah umah yong plak kat desa putra, wangsa maju.
yong wat soto ayam.hehe.aku xminat sangat la makanan berkuah kuah ni.
waktu ni dah rindu kat pulau pinang.
jalan tempat orang selalu makan xpuas kan.


esoknya..
check in pantai.jari mak aku dah sakit sangat sangat.pi kl berjalan banyak.
hehe.kesian kat mak.

k la tu ja.dah kering idea.
ho hem gee..dah rasa lama sangat menaip.pokol 11 pon belum.
mata aku dah garfield sangat niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii......................

No comments:

Post a Comment

ada nak komen apa2..silakan..