Wednesday 6 January 2016

selamat tahun baru 2016

Assalammualaikum.

Still in KL..ibukota Malaysia.mencari rezeki.menyara kelansungan hidup.jauh dari bonda dan keluarga tercinta.jauh dari kampung halaman.jauh dari ketenangan air laut Pulau Mutiara.rindunya..deep.


Masa menentukan siapa yang dah aku jumpa dalam hidup..xpernah pun aku berangan.xpernah bermimpi.dan tak pernah juga mengimpikan..tapi aku jumpa seseorang dalam hidup..takdir.orangnya xsehebat mana.tapi buat aku tertarik.mungkin sebab kejujuran yg dipamerkan..

Selamat tahun baru 2016..semoga ada la sesuatu yg berharga dan bernilai untuk aku jadikan kenangan manis dalam tahun ni.. jodoh dan ajal adalah rahsia Allah..yang mana satu akan datang melamar aku dulu..aku redho..kalau x disini pasti disana..☺ in shaa Allah.

No comments:

Post a Comment

ada nak komen apa2..silakan..