Friday 15 May 2015

BIRTHDAY HIM

assalammualaikum,

06 April 2015 birthday Omey..hehe..sekarang ni macam geli plak nak sebut dia omey..pada aku dia tetap omey..tapi mungkin sebab dia dah tua kot..haha..dah berganjak 29 tahun..nanti muntohh pulak orang dengar kan..

macam biasa..setiap tahun memang aku beli hadiah untuk dia..tahun ni ingat special kes nak bagi depan depan memandangkan hubungan ni pun nampak ada kemajuan..hahaha..tapi xberjaya wat suprise depan depan jugak..birthday dia Isnin..dia keja..tetap kena post..tu pun aku post lewat sehari..biar la..mesti dia macam tertanya tanya kan..xda hadiah ke tahun ni?? dah xsayang ke?? ececehh..sayang lagi la..tahun ni lagi banyakkk kiter sayang awok dari tahun lepas tau..sebab tu bagi hadiah mahal sikett..hehe

jenuh jugak duk pikiaq nak beli apa kat dia..apa yang dia suka..aku ni bukan alert sangat..aku tengok dia ada pakai beg silang bila keluar..so ingat nak beli la beg silang kickers tu..harga boleh tahan..urm..pikir banyak kali gak nih..kalau jodoh xperla..kalau xjodoh nanti rasa macam rugi pulak..eh tapi doa dia jugak jodoh..hehe..aminn..bila tanya dia nak apa lagi yang dia xdapat..dia cakap nak pakai Honda..hoih..melampau..aku tanya balik..kalau jangka pendek plak teringin apa..macam bila gaji nanti nak beli apa rasa rasa..dia cakap nak beli wallet..sebab wallet dia dah buruk sangat..bertahun tahun dah..sooooo..yes! dapat dah clue..

aku beli wallet je lah..murah sikit kan..hehe..mulanya nak beli wallet Esprit..sebab tengok ada discount..lagi skali pergi discount dah habis..so amik wallet Kickers ja..ajak ct n anas tolong pilih skali..laki ni kan cerewet jugak..satgi tebai sangat nampak tebai pungkoq depa xmau pulak..tambah dia pulak kecik ja.kalau aku lagi banyak poket lagi aku suka..boleh letak macam macam kad..resit jangan cakap la..lagi berlambak..nampak sangat boros..hehe..

hasil terjahan dapat la wallet ni..


hehe..lepas siap ikat baru teringat..lupa amik pic wallet..hahaha..emang dasar lembab betui..malas dah aku nak bukak balik..nanti lepas pukul 3.30 poslaju nak tutup..so hantaq jala macam ni..xda balut balut..letak dalam paper beg parkson pastu pakai plastik poslaju..siap!..lusa baru sampai..jauh jugak kedah dengan penang rupanya..hehe..

Alhamdulillah..dah sampai.dia suka..dia kata kat aku dia ja xpernah bagi hadiah kat aku..syukurrr..sedar jugak...tahun ni dapat lah agaknya..hahahahha..ok bye!

mood : romantik macam dalam romantika =P

No comments:

Post a Comment

ada nak komen apa2..silakan..