Wednesday 6 November 2013

SPM datang lagi..


espiyem dah bermula hari ni..heh budak budak..dah redy lom? redy xredy pon hampa kena blasah jawab gak arini kan..padan muka...hahhahaha

taun nih punya espiyem aku ngan family yang excited terlebih..budak paling kecik dalam umah aku tu setat amik espiyem arini..haishh..setiap kali exam mak bapak yang kalut..sama la time aku dulu..aku lekkk ja..mak bapak aku lebih..siap nu..siap ni..
baca doa, minum ayaq yaasin, ayaq zam zam.solat hajat
semua la aku minum..punya nak bagi terang hati.hehehehe..

taun ni adik aku pon mengalami menda yang sama..dia kan duduk asrama..lepas balik raya haji aritu semangat la mak aku nak antaq..nak bawak barang banyak mak aku kata..tau apa banyak?? ayaq yaasin berbotoi botoi mak aku bagi..lowed teruih maibi aku..nasib la adik ada sorang..kalau lima pening pala..

semalam dia kol lagi mak aku mintak ampun mintak mahap..dekat aku plak dia kata mintak halalan toyiban la yang mana teramik barang aku..hahhahha..aku gelak aku kata " tau takotttt" hehhe..aku halalan la semua..bukan dia amik apa sangat pon..cilok barang manja manja jeww..charger la, duit lebih pi kedai la..hokeh, hakok halai..

pengalaman budak asrama ni lain tau..aku penah duduk asrama aku tau la..nak pegi exam mana ada salam tangan mak bapak pagi pagi..ciom ciom pipi dahi tu lagi lah..siap pegi exam muka penuh ilmu tepuk bahu kawan kawan bagi semangat..hohhh..semua macam eh kawan..gud luck..eh kawan do ur best..hanya doa keluarga dari jauh mengiringi hampa masa jawab exam tu.
tetiba emo apahalll...

 
buat adik ku muhammad zulhusni..
selamat menduduki peperiksaan bermakna untuk masa depanmu - SPM.
semoga Allah terangkan hati dan permudahkan urusan adik.aminn.

kak ida yakin adik boleh buat yang terbaik sebab adik kan lagi pandai dari kak ida..(malu nih)
kaut 'A' manyak manyak manyak k..



satgi kak ida pos supendersingh adik yang dah hilang ngan stoking baru ganti stoking berlubang.

No comments:

Post a Comment

ada nak komen apa2..silakan..