Thursday 14 November 2013

Catfish Tv Show..ape tuu?

assalammualaikum..

bz ke yu olls..eleh..bz apa kalau sempat tengok belog kan..

penah dengar x tv show catfish?kat channel 713 (kalau xsilap)
aku tau ni pon pon omey la cita.
dia kan rajin explore2 channel kat astro tu.kalau boleh semua channel dia nak beli.
jangan main main ngan orang pokoksena..haptudet!




okeh, cita catfish ni macam orang besar bercinta melalui internet then date.
cerita ni based on true story..hurmm..baru real, x drama.okeh.tertarik gak
ops! orang besar tu hapa??haa..tulah ayat omey bagi kat aku
orang besar tu maknanya orang gemok okeh..
omey kan kecik..bila tengok giant giant ni dia rasa haluss la sangat kan.
eh..betui ka dia kecik? kecik la sangatttt..puii

sambung topik,
bila dah kenal, ayat power power..
berjanji macam macam..ill be waiting u poreber n eber la..
rindu u sesangap sesangat laa..
pastu bercinta..padahal xjumpak pon tau..
then salah sorang dari couple ni akan jumpak agent ni untuk siasat pasangan dia.
bila dah suka mesti la nak tau lebih banyak tentang orang tu ye dok
so agent ni la akan plan then temukan depa..












nih la bro bro agent yang xdak keja tu..temukan copule2



omey gitau ada yang dah bercintan 12 tahun, xjumpak..
tapi bila jumpak xmau teruih..
ada gak yang menjadi.
itu pilihan memasing la kan.

aku stori ni pon berdasarkan penceritaan omeymailep.
aku xtengok pon..tapi pasni maybe nak try tengok
macam best je...macam boley layan je..

eh,
ampa penah x terjebak blind date blind date ni?

aku penah tau..he2
macam macam orang gak la aku jumpak..
yang ensem, gumok, ustat, keding, yang nak meniaga insurans..
eh macam macam lah..yang laki orang pun adoo..
tapi alhamdulillah, xdak lagi la laki yang berniat nak buat jahat2 ngan aku.

ada skali tu..aku keluaq ngan polis bantuan..
aku drive pastu aku selit handbag bawah keta
aku kan otak negatip..
aku pk bila aku drive ti mana la tau dia selok ka handbag curik purse aku
pastu lepas dah antaq dia balik, aku pon balik umah.
nak menangis tengok handbag xdak..!!
raba raba sebelah kat gear pastu benti keta tepi.bukak lampu tengok balakng.
kelam kabut!
lama gak aku termenung..rasa nak pi balai teruih pon ada
pastu teringat..ehhhhh
handbag bawah sit..hahhahaha vongoks kan
pastu gelak aku sorang sorang..yerla..punya la nak berhati hati sampai jadi gilak sorang2.
tapi berhati hati dari awal tu lebih baik dari sesal lepas tu kan.

sekian untuk entri pagi.
babai

No comments:

Post a Comment

ada nak komen apa2..silakan..