Monday 22 January 2018

KU MUNCULKAN DIRI

Assalammualaikum
 
lama xmenaip..rindu tauuu... ='(
 
Alhamdulillah, aku masih sihat.dan body aku pun masih segar bugar walaupun di perantauan..kehkehkeh..perantauan sangat..kl je pon..dalam mesia lagi wei..bawak2 la sedar diri..wey..banyaknya nak cerita..xtau nak buat story yang mana satu dulu ni..help..
 
2018
 
awal tahun ni dah dimulakan dengan kedukaan..entah la pasaipa..myvi meragam..asik batuk batuk..tersedak..asik mati enjin..aku pun xleh detect apa punca..bawak pi 2 3 klinik sama jugak..kedai pun xleh detect..habih peroseh cuci segala throttle body..cuci filter ekon..pastu service minyak hitam n minyak gear box..pun xtau punca..lastttttttt skali tukar batry keta.haa baru hilang semua penyakit..Alhamdulillah..sihat jugak..setelah melayang hampir rm500 duit bonoih aku.. ='( so tahun ni punya bonus xnampak apa2 melainkan kat kereta..sampaikan aku nak pi bubuh batry jam pun duk berkira kira.nasib baik la ada banyak jam tangan..arghh..perihnya kehidupan!
 
okeh sekarang dah kawen ke belum..macam biasala..frust tu dah biasa..hahahhaha lelaki ibarat kutu rayau yang hinggap di kulit kepala memakan kelumumur aku..bila bila masa sahaja aku akan syampoo kepala dan kutu kutu babi itu terbang pula mencari kelumumur baru..entah la bila nak jumpa sang jodoh ni..kalau jodoh kan xkemana orang kata..so aku pun mereput la begini =/ xpe..nanti aku wat stori pasai kutu kutu tu oke..mesti ada jugak yang nak tau kan..al maklum la..orang mesia kan kepoci..hihi
 
 
ni entri amik mood..nanti aku update gambar banyak banyak..bye

No comments:

Post a Comment

ada nak komen apa2..silakan..