Wednesday 28 January 2015

PESTA 2014

assalammualaikum.

lama xsembang sembang kenn..
lepas setat pesta ritu terus xda story..
leganya pesta dah habis..
dapat la bergolek atas katil malam malam..dapat tengok tv..
bahagianya..
tambah tambah pulak gaji pesta pun dah dapat.

bila xdak duit tekak ni macam macam nak..hati ni pun macam macam teringin..
tapi biala ada duit jadi blur..hilang rasa teringin tu..
rasa lebih rilek..mungkin camni agaknya perasaan orang kaya kan..
cool ja..hehe..orang xda duit selalu kelam kabuts..
setuju??

ni nak bubuh picas time pesta ni..



alhamdulillah..tahun 2014 kami debekalkan dengan 3 helai uniform..so xkelam kabut sangat la nak membasuh..yerla hari hari pakai kan..kalau pakai hari ni balik dah kena basuh tengah malam tu jugak sebab lusa dah nak pakai..kalau xbasuh nanti xsempat kering.so tahun ni bersyukur sangat.. =)



 baju kaler grey and pink..suka sangat..sebab boleh pakai tudung pink..so aku rasa sangat jambu..hahahah



haha sorry to say..baju kaler kuning cekelat ni aku xsuka..nampak cam lagi gemok..padahal memang dah gemuk kan..pastu macam xselesa la baju ni..kembang kat ketiak.. =(



aku n ct..hehe..ct request nak bihun sup ja ari ari..sebab nak diet..no nasi at night..ok..aku pun ada request..pastu seminggu tukar la..xtahan makan bihun sup selalu..muak.tapi at last..aku ngan ct xkurus jugak..sebab kami selalu lari pi makan kat gerai belakang..hehehe



hehe..with kak ana raffali..muka controll ayu sangat..menipu nauu.. =p



lepas hantaq tiket sempat posing celah dedaun pelsu..



perasan cunn..hehe baru mai keja gebu kemain..
penuh memori aku..ari ari selfie nak send pic kat omey..



time nak balik..haish..muka tahann ja..pucat dah kan..letih weii..



okeh..ni kena amik darah kat klinik..time pesta macam macam dugaan..hormon badan pun lari xmenentu..so kena la pi cucuk check darah..alhamdulillah..result ok..tapi yang nak tergelak..masa pergi klinik aku kena beratur dengan makcik makcik tua yang nak check kencing manis..berdezupp darah aku..pening dah duk pikiaq..xkan aku kencing manis jugak?? masa tu rasa taubat xmau minum air tin langsung..rupa rupanya bilik tu untuk ambil darah..bongok kan..hahha..memang la ramai..dah pergi pun time hari check up kencing manis..haish...tapi syukur lagi sekali..result ok..bak kata pepatah..biar gemuk tapi sihat..eh..



team cashier pesta..huhu..opps kurang sorang..qimie sebab dia yang tolong amik pic ni..sebulan lebih bersama..lebih erat perhubungan..yang ni la geng nak melawak nak hilangkan keletihan sebulan time pesta..tima kasih kat ketua cashier Kak Kiah..yang selalu tukang bancuh ayaq kopi bagi celik mata kami semua.hehe..terima kasih jugak untuk semua yang saling tolong menolong meringankan tugas.. sayang semua..=)


ni 2 3 hari lagi sebelum abis pesta..seronok xterkata..duk menhitung hari ja nak habis..

kat bawah ni plak antara benda benda yang aku beli kat pesta and aku beli guna gaji pesta..
check it out..poyoss sangat!




pandora...by akak imah.
lani aku dah beli banyak charm dah..so boleh matching matching..baru vogue.



pin yang tiap tiap tahun wajib beli kat pesta..sebab xsampai setahun dah hilang semua pin..
perempuan biasak la..makan pin kot kan..



yang ni pun tiap iap tahun wajib beli..jersey untuk adik aku.
selai 5 ringgit..



buat baju I AM..... 3 helai rm 45..

ada banyak lagi..tapi yang ni ja aku amik pic..

so lepas abis pesta..tahun ni special sket..siap ada dinner dinner..bagi meraikan penat lelah semua pekerja pesta 2014.dinner buat kat pesta gak..sebab sound system semua xsimpan lagi..bole pinjam..hehe..



muka ada sinyummm..



haha..ni ct la mula dapat cabutan bertuah..pastu aku susun semua nombor kat bawah hadiah ct..
ambik berkat..



so dapatla jugak kat aku hadiah cabutan bertuah..dapat nombor 18..hehe..xpernah aku dapat hadiah cabutan bertuah ni tau kalau kat mana mana dinner pun..tapi alhamdulillah..memang bertuah agaknya..sebab tahun baru ni akhirnya dapat jugak jumpa seseorang.. feeling love (macam pesbuk) hehe.


kah kah kah..kesiannn..muka frust..as ngan anas xdapat hadiah..depa kata pakai kaler hijau memang talak ong maa!



hadiah cautan bertuah..periuk nasik..brand XMA..hahaha..syukur la dapat jugak..



hasil duit pesta..beli purse FOSSIL..wohhoo..feeling love lagi..



duit ada lebih lagi..and sekarang duk mengidam jam Suunto M5 ni pulak..slrupp..
meleleh ayaq liuq terkenang jam ni..bila agaknya boleh dapat ni.



sekian sahaja untuk entri pesta 2014 ni..babai semua..
buang yang keruh ambil yang jernih simpan di dalam hati.semoga persahabatan kita semua lebih erat lagi..panjang umur jumpa lagi untuk PESTA 2015..

wassalam.


No comments:

Post a Comment

ada nak komen apa2..silakan..