Thursday 13 March 2014

Macam Macam HEY

salam,

macam macam nak update.
dunia pun macam macam yang berlaku.

hujan xturun turun.dah berbulan.kering ja tanah kat malaysia ni.sampai kena buat pembenihan awan.minggu lepas aku nak mai keja, ada jumpa ular sawa kat tengah jalan.petang tu pulak jumpa dekat depan Hong Leong Bank padang kota.ular pon dah xboleh duduk dalam semak.panas.keluar cari air. dalam cuaca kering.dengar pulak cerita hutan kat malaysia ni merata rata terbakar. asap banyak jadi jerebu pulak.dah masalah jerebu xsetel lagi baru ni kapal terbang pulak ghaib.macam macam yang berlaku kat malaysia.Hanya Allah yang Maha Mengetahui.kita sebagai hamba yang xmampu berusaha atas kapal ka guna satelit ka..boleh buat solat hajat.minta pertolongan dengan Allah.semoga MH370 dalam keadaan selamat dan dilindungi.semoga hujan turun seperti biasa kat Malaysia ni.dapat suburkan balik tanah tanah.dapat hilangkan jerebu.aku bawak kereta pun bila pandang kiri kanan kesian tengok rumput.kuning.terbakar sebab xcukup air.

oh ya, isnin sampai rabu lepas aku join writing and speaking workshop.ok jugak la.boleh jugak improve english aku yang suam suam ni.lepas balik kursus ni asik nak berspeaking ja.cakap sorang sorang depan cermin pun aku speaking.huhu..over gila kan.tu baru join english course.kalau holiday london seminggu pergh..dah xlalu kot tengok nasi.

hurm..ni topik sedih plak. dukacita cita ok.eh.macam xclear.DUKACITA.haaa.bagi caps skit baru nampak. aku gagal lagi intebiu untuk kali yang ke berapa ntah la.macam dah ped up pun ada nak try.memang rezeki aku kat JKN ni ja kot.xpa la.kerajaan jugak.ada orang keja kilang ja.alhamdulillah.mungkin ada hikmah disebalik kegagalan ini.huaaaaaaaaaaa..aku cuba untuk positip tau.tapi aku xleh tipu.aku sedih..ingat dapat keja baru dpat la gaji lebih sikit.boleh la hidup selesa sikit.ni tiap tiap bulan xsampai nak rotate dapat gaji balik dah kering kontang dalam bank.

bila aku sedih..aku rasa macam lapar sangat.tapi aku nak diet.alahai..bertahan bertahan!




No comments:

Post a Comment

ada nak komen apa2..silakan..