Thursday 19 September 2013

TILIKAN

ngehngeh..dengar tajuk pon rasa cam kurapat sangat..



saja ja arini terjebak ngan satu game.takat memain bolehlah.tapi untuk percaya tu jauhkan lah menda menda syirik ni..jangan sekali kali berpegang pada sesuatu kepercayaan selain Allah swt..






penah tak main main letak rambut dalam cincin emas
pastu biar cincin tu tergentong
letak air dalam cawan..xbanyak la..sikit ja
pastu pegang rambut yang ada cincin tu
kira 1 2 3 sambil angkat turun rambut+cincin tu kat tengah cawan ada air tadi
cincin tu akan goyang goyang pastu yang mana terhantuk dekat gelas bunyi "ting" ting"
hahh..kira yang tu lah..sampai dia stop
and yang tu lah umur kita nak kawen nanti...
hehhehehehhe..


ampa rasa cana?aku tengok orang semua main.aku pon join.saja la terai kot kot xberjalan sebab aku dengaq ada member aku sorang tu xberjalan.means xda jodoh..huhu..kot kot la aku pon xberjalan kan..

aku buat ada yang jatuh dalam air..ct lah tolong buatkan..sebab bila aku pegang ntah pahapa..ct kira dia kata aku kawin 29.mak ai..lambattnya..kertu!

pendapat aku,
air kan dah dimasukkan setengah cawan tu..then, kena pegang cincin tu dengan rambut yang halus.so kompem lah ketaq tangan sebab nak jaga cincin tu tamau bagi jatuh dalam air kan.

bila dah pegang lama lama cincin tu..tanpa lapik or letak tangan kita atas apa apa..kompem la tangan kita lenguh kan..then tentulah bergoyang goyang kan..kalau berdiri lama pon lenguh rasa bergoyang ja nak tegak..kan kan kan..


 
_______________________________________________________________________





amik rantai emas
then pegang letak dekat tengah tengah tapak tangan
kalau bulatan memusing anak perempuan
kalau straight pi balik pi balik tu anak lelaki
pastu buat la banyak banyak kali sampai setop rantai tu tamau gerak gerak dah.

masa buat kali pertama tu kena cakap pulak..anak pertama....anak kedua..anak ketiga..pastu rantai tu pon pusing pusing pusing..heheheh..sampai lah anak yang terakhir..aku dulu main kecik kecik ada kakak jiran aku tu buat dia cakap aku anak empat.2 laki, 2 pompuan..yaka??aku masa tu period pon belum..pastu aku main ngan ct dia kata anak aku 5..aku main ngan as dia kata anak aku 3.mana nak percaya ni?hohohoho..jangan percaya okkkkkkkkkkk...nampak sangat karut ja semua benda ni.nanti ada rezeki ada anak..aku apdet dalam belog..dun wori


pendapat aku,
kenapa yang pusing tu pompuan?sebab pompuan telur ek??dan laki tu straight sebab utt utt straight ek?
rantai tu kan panjang..bila pegang sama gak..tangan tu lapik hapa hapa.kelenguhan mungkin berlaku di situ..yerk..ayat hapa nih?hahahha..tangan lenguh..itu yang goyang goyang..straight ngan bulat tu besa la..takkan rantai tu pandai dan bijak nak membentuk segi empat tepat..kan kan kan


pesanan khas..
orang yang parkinson xboleh main menda ni..sebab goyang sakan..
xfair lah wei.



kepada sapa yang nak percaya,
ikut suka la..aku kan dah cakap masa mula tadi..jangan menyamakan Allah dengan sesuatu yang lain.


ajal maut rezeki tu dah ditentukan sejak kita di loh mahfuz lagi..kita hidup ni pun dah ditakdirkan Allah.kalau x mesti kita dah gone bersama sperma sperma yang lain.jodoh aku?hohooho..sekali lagi persoalan jodoh dibangkitkan..kalau ditanya mesti lah nak bersama omey.harap itulah yang telah dirangcangkan oleh Allah untuk aku.tapi kalau x mesti Allah dah rancang sesuatu yang lebih baik untuk aku.pull stop.

(ikhlas dari ustazah xjadi).........................................aku letew!

No comments:

Post a Comment

ada nak komen apa2..silakan..