Wednesday 2 April 2014

Zaidi's Wedding

cak pong cak pong!!
ermm..xingat bape haribulan..tapi bulan 3 aritu la..
aku pergi kenduri zaidi..
zaidi ni member opis merangkap member time pesta skali.
dah kawen dah dia walaupun muda setahun dari aku..
cepat jodoh dia kan.alhamdulillah...aku??
=(

kenduri buat kat Hutton Lane, Penang.
makan serentak 12 tengahari.
so pepaham la kan..kalau makan serentak tu takkan la nak berangkut satu kampung.
aku pergi sorang jala.
pegi dengan bujangan's siti n anas.naik prebey anas.hihi.
bukan naik saja okehhhh..kena jadi drebar skali.
haish,nasib baik la ampa pun lambat jodoh gak..
kalau x sapa la nak teman aku.



Selamat Pengantin Baru Zaidi n Wawa..
Semoga bahagia hingga syurga.
dan Semoga aku pun dapat cecepat kawen jugak..aminn..hihihihi

cantik kan baju kaler biru tu..nampak naik bila match ngan kelabu.
amboi pengantin laki..ada bantai jugak..
kaber perut la tu..


lauk kenduri..
yang daging masak itam tu sedapp..bertambah aku.
tapi kalau dapat makan dengan tangan lagi very puas kot.
aku makan dengan camca sebab malas nak bangun.
emang dasar..beratpungkoq..hahahhahaha



nie la dua bujangan's yang setia menemani aku..
sehingga diri ini tidak berasa kesepian..
mintak mintak la jodoh ampa lepas aku.hahahaha.
ampun dan maaf dipinta..



nak berkenalan??
no tepon..012....malam nanti wat supersavers k!
hehhehe.



ye ye seronok..
boleh crop body kat belakang anas..



eh..cik capiya pon ada..
hehe..aku bawak capiya ronda ronda sebab dengar pengumuman..
ada candy booth..pastu cari xjumpak.hahahha
aku yang kalut dari capiya..pehal..



gift dari pengantin..
dengar cerita beli kat bandung..amboi..jauhnyaa..



sebab jauh kita hias kat meja..
aku kan suka menghargai rakan rakan..huhu
rakan rakan pun jangan lupa hargai aku..
ops..omey skali..hahhahaha
semua skali lah senang..!

=)

No comments:

Post a Comment

ada nak komen apa2..silakan..