Friday 20 December 2013

Gaji DISEMBER ku

Salam jumaat.
amboih.leganya bila hari jumaat.
lunch berejam jam, sabtu ahad lagi cuti.
like banyak kali.

eh semalam ari khamis kan.
so ari khamis malam keliwon la kan.
patut la xleh nak lelap mata.
hihihi..tipu jerrr..xleh lelap sebab semalam selesema.
aku kan manja toi taik.kena hujan skit xboleh, sejuk lebih skit xboleh.
kalau aku push jugak diri aku untuk menda yang aku xboleh hurmm..kompem.
meleleh la ayaq idung tu.antibodi lemah betui.

eh,
semalam jugak hari gaji kan.
alhamdulillah..lega sangat sangat aih.
kalau x mau kena posa dah ni..
teruknya.ni baru hidup sorang.
kalau ada anak?nak beli pampers la susu la.
gaji gua bukan sebelah tangan wei..ujung ujung jari jer.
haish pening jugak.tapi rezeki untuk setiap orang tu Allah bagi kan.
so.xpayah pening pening sangat.
ada buat macam ada.xdak buat cara xdak.
biar papa asal bergaya..

semalam gaji belanja kakak aku lunch.
aritu dia belanja, ni berbalas budi lah pulak kan.
adik beradik xramai xkan nak berkira.
lagipun dia dah bagitau, duit kwsp nak bubuh nama aku.
same as me too.huhuhuhu..


aku sampai dulu..aku keluar awal 1230..bukak akaun pastu terus pi..xramai orang.so best la boleh pilih kerusi sandar sandar badan.


amik set lunch stuff crust..sedapnya banyak cheese.


kakak aku amik spagetthi.tu pun makan stengah.lagi stengah macam biasa la..
dalam perut berapi gua.hahhaha..dia dah brekpes kfc pagi tu..patutlerrrr sombong kan


tetiba makan rasa cam sumting kurenggg kan..oh..ayam orleans.
kadang makan dapat timun carrot mayo..kadang makan xdapek pon..


lepas makan kakak aku nak cari adiah tuk wedding bos dia.so aku macam bosan kan.
hari gaji xkan xmau keluar duit langsung.xda pembaziran xfeeling lah gaji.hehehhe..tu yang asik xcukup ja tu. pastu aku amik lah hyppo kelip kertas ni satu.harga bawah jubo dia 11rengget.harga kat pelastik 8rengget.pastu pi scan kat kaunter 2rengget..wow! diskaun berganda ganda nampaknya.


nih saja nak tayang tempat lapik kaki puteri kembang semangkok kat opis.hahhaha..baru beli semalam kat pesta.10rengget ja..amboih..makin dibuai buai la lepas ni..


tudung kanggaro pun baru beli semalam..5rengget. xkisah la.kalau tudung mahal pun kalau pakai muka nampak itamm watpa kan.hahhahaha.


luahan ikhlas:
oh wayar..kenapalah berserabut sangat.bila la nak dapat lubang meja.buat lubang pun susah ka?
nak panggil jkr la.nak tebuk sendiri la.ka nak aku geget ja meja ni?


No comments:

Post a Comment

ada nak komen apa2..silakan..