Monday 30 September 2013

NASI LEMAK ZAIDI

hehe..diet tersasar..

diet diet..punya la xmau makan nasi..baru seminggu dah terbabas..syhhhhhh..omey tatawu
semalam punya celita..aku kena bangun awal hantaq mak aku ada kenduri tahlil..terlanjur hantaq sampai ke jelutong.terlajak la sedepa sampai ke nusantara..aritu dengaq kawan kawan ai duk cerita zaidi (jugak kawan ai) meniaga nasi lemak..dia meniaga ngan tunang dia kumpul duit nak kawen..baguih depa ni..


lokasi meniaga : kat depan flat nusantara, pulau pinang
waktu meniaga : isnin - jumaat (malam) sabtu n ahad (pagi)


so alang alang aku dah terbangun awal..xda maknanya nak diet..terajin lah pulak nak pi cari nasi lemak zaidi
pelan pelan drive dari jauh nampak la jugak pakcik ni..sengih sengih dia..aku kan muka bawak rezeki.




hah..ini la ghupe nasi lemak aku..eh??otak jangan kuning sangat

zaidi kata bubuh nasi lebih..tapi aku rasa ok ja..aku mampu habiskan..so padan la nasi lebih dengan perut aku kan..pastu sambal sotong, telur goreng, ikan bilis, sosej, timun 2 keping ngan sambal lebih.

murah plak..aku xtau la zaidi memang kira murah sebab kawan kawan atau memang murah dia juai..tapi berbaloi la makan.


kesan makan nasi lemak:
penang plak ujan ja xberenti..aku balik terus tidoq, bangun tencin then tidoq lagi..bangun pukui 5.30 lapaq makan nasi kandaq plak..diett????

hahahhahahahahhahancusssssssssss
eh jangan memain..arini setat balik okeh..rasa berdosa gila dah ni langgar pantang


okeh nanti aku share nasi kandaq pemes n ori plak kat penang
lagi baik dari line clear

calooww beteyy!


No comments:

Post a Comment

ada nak komen apa2..silakan..