Monday 13 October 2014

mengantuk itu suratan atau kebetulan.

assalammualaikum.

(tajuk entri tidak ada kena mengena langsung dengan isi entri)

lamanya xmasuk entri baru.
ni pun bukanlah ada cerita best.
asik tersengguk sengguk ja aku kat depan pc ni.
rasa macam nak hantuk kepala kat meja.
huarggghhh!!!! mengantukkknyerrr..

minggu lepas sibuk asik berulang alik rumah kakak aku.
dia kan nak buat kenduri masuk rumah.
pastu minggu ni member sekolah datang..nadia.
so aku sebagai pemandu pelancong la.

aku ni dah la kalau musim merah macam kanak kanak lembam ja.
asik nak tidoooo ja rasa.
lemah lemah..malas nak bergerak.
nak bangun makan ngan buang air pun malas tau.
apa punya manusia la kan..tapi dah memang camtu..
rasa letihhh gila.ampa xcamtu ek?

sekarang jam pukul 1231..
kalau la aku jadi boss..memang aku dah off lampu..
pastu have a sweetdream.
tapi aku ni kuli ja.
so berangan je la yang mampu..
so nak bagi cukup masa xmau layan ngantuk.
ni yang aku merajinkan diri menaip ni.
cepatlah jam berjalan.
mengantuk bangat ni..

oh ya..cerita pasal jan..
sapa itu jan.
hurm..nak cerita ke xmau.
kalau omey berjaya menjumpai blog aku n dia tau cemana.
macam masalah pulak.
dah jadi 1 punca kan.
xpala.buat sementara ni aku simpan dulu cerita tentang seseorang yang bernama jan ni.
yang pastinya jan ni berjantina jantan.hahaha
entah kenapa la.Allah bagi aku berhubung balik dengan dia.
setiap yang berlaku pasti bersebab.
aku xtau.dan hampa pun lagi la xtau kan.
harap harap semuanya baik baik ja.
suratan atau kebetulan?
jeng jeng jeng..

babai olls.

No comments:

Post a Comment

ada nak komen apa2..silakan..